Am 26 ani.Am fost doar un an impreuna,dar am investit enorm in aceasta relatie.Mi-am pus sufletul pe tava.Am avut grija mult mai mult decat am avut vreodata de mine sau de familia mea.Parintii ei erau in strainatate,si am plecat eu primul incolo sa caut de munca.Cu puterile mele,am gasit si am organizat totul cum trebuie,chirie rentabila,am ajutat-o sa intre la facultate,si un post de munca part time.De dragul ei am lasat job-ul meu,si ne-am mutat impreuna in orashul unde studiaza,unde nu puteam sa-mi gasesc de munca,trimiteam peste 50 de cv-uri pe saptamana,si asta vorbind trei limbi straine.Faceam doar eu curatenie si mancare.Ei,si atunci s-au inceput problemele si tot felul de acuzatii nefondate,fara sa-mi dau seama nici acum de unde veneau.Parintii ei nu m-au acceptat niciodata,decat cand eram departe si aveam grija de ea.Cele mai multe certuri erau de ordin financiar,nu sunt bogat,ma intretin singur de la 19 ani,fiind si student la buget.M-au ajutat si ei cu bani,in jur de o mie euro,dupa care au inceput sa-mi scoata ochii,sa ma sece.Fortat de imprejurari,am plecat in alta tara unde mi s-a propus un job decent,cu intelegerea ca o sa ne vizitam periodic,pana pregatesc eu terenul si se muta ea la mine,facand si transfer la facultate,ac***a media aproape 10.Timp de doua saptamani cat eu de aici de abia ma adaptam si incepeam sa ma pun pe picioare,pe net mereu ne certam,parca intentionat cauta sa ne rupem cu totul,in asa fel incat sa fiu eu vinovat,pana s-a produs si despartirea,urat de tot,cu acuzatii,gen ca i-am stricat viata,e in depresie etc.I-am spus ca as fi cel mai fericit sa fie totul bine la noi,si ea imi zici ca ar fi cea mai fericita daca m-ar uita complet.Atat a fost,m-a sters de pe site-uri,mail,skype etc.Ca exact dupa doua saptamani sa dau intamplator pe net peste o poza proaspata cu ea in bratele altuia.Am ramas monument.De atunci nu am somn deloc,nici cu somnifere.Nu mananc nimica,decat putin dimineata,ca sa nu lesin la job.Fumez doua pachete de tigari pe zi.Alcool nu beau.Sunt singur aici,de abia m-am mutat,nu cunosc absolut pe nimeni,doar drumul la munca cu metroul,si seara inapoi acasa.Visez in fiecare noapte vise foarte stranii,am cearcane,tremur mereu,ma doare in piept,slabesc pe zi ce trece.Nu stiu cum o sa trec peste asta,desi imi dau seama ca trebuie sa-mi indrept gandurile in alta directie,gen munca,muzica(cant la chitara de zece ani),scris etc.Cu job-ul merge bine,doar la birou mai uit de asta,dar cum parasesc cladirea si merg acasa,innebunesc pur si simplu.Nu pot,nu-mi iese din cap,m-am dedicat totalmente,am schimbat totul pentru ea,ma gandeam serios la o familie si copii impreuna.Am iubit-o sincer si deschis,nu am mintit-o si nu am inselat-o niciodata.E urat ca sunt singur aici,nu am prieteni,nu am cu cine vorbi.Prietenii mei sunt departe,si oricum toti imi amintesc de ea,i-am facut cunostinta cu toti absolut,sa faca parte din lumea mea.Ma simt tradat,e o durere enorma,inca nu am patit asa ceva.Sunt constient de greselile mele,am facut promisiuni pe care nu le puteam indeplini atunci,si regret asta foarte mult.E si mai mare durerea,caci,cunoscandu-i pe ambii,ea tot intr-o relatie la distanta s-a aruncat.Doare,doare rau de tot,si idee n-am cum sa depasesc...
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Tradare?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)
buna (acum 10 ani)
Buna,
imi pare rau de ce s-a intamplat. Stiu ca nu este usor prin ce treci si nimic nu-ri poate aduce alinare insa vreau sa-ti explic ce se va intampla cu tine mai incolo ca sa nu te sperii cand apare ce ti-am zis.
Aceasta explicatie este valabila pt. orice om si pt. orice fel de suferinta emotionala.
La momentul actual suferi mai mult sufleteste insa aceasta suferinta emotionala afecteaza si anumite organe sau chiar muschii, tendoanele si oase. Insa in aceasta faza nu observi problemele fizice.
De indata insa ce ai terminat cu faza aceasta de conflict emotional (ganduri neincetate, lipsa de somn, lipsa de apetit, maini reci) corpul va intra in faza de vindecare. Aceasta faza este insa tocmai ceea ce noi si medicina considera BOALA caci de abia de atunci incolo vor aparea simptome fizice in timp ce simptomele psihice vor disparea.
Faza de conflict se termina ori cand te impaci cu ideea ca s-a dus ori cand iti gasessti o noua prietena.
Cu cat faza de conflict tine mai mult cu atat mai lunga sau mai intensiva va fi vaza de vindecare. Si daca nu vei realiza ca aceasta
este doar un proces de vindecare ci o boala noua te vei speria inutil si vei alerga la medici dar acestia nu te vor putea ajuta deloc caci ce face corpul in faza de vindecare este necesar si este de fapt reparatia in urma schimbarilor organice aparute in faza de conflict emotional.
Adica dupa aceasta suferinta de acum vei mai avea parte si de o boala
care poate fi de la dureri de oase si tot felul de boli ca cele de piele pana la caderea parului in functie de cum te-a afectat personal aceasta despartire.
Un medic german genial a descoperit legile dupa care apar bolile
cat si organele afectate de o anumita suferinta emotionala.
Mai mult despre aceasta medicina exceptionala care poate explica corect si matematic orice fenomen organis si psihic poti citi aici
http://s*****a/f127-noua-medicina-germana-dupa-dr-hamer
Este indicat sa-ti gasesti cat mai repede o alinare - o alta prietena - ca sa poti uita pe prima cat mai repede. Este bine ca ai povestit aici
caci izolarea si suferinta izolata face suferinta si mai rea.
Deci incearca sa vb cu prieteni cat mai mult despre problema ta ca sa se micsoreze presiunea.
Imi poti scrie un email la za_ne_bu_ne pe yahoo.com (insa elimina linutele din nume) ca sa-ti spun ca sa scapi si mai usor de deceptia suferita.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Erics (acum 10 ani)
Salut.Iti multumesc frumos pentru raspuns si sfaturi.Ai un mail de la mine,sper ca am scris corect adresa.
Da,ruptura de trecut trebuie facuta,dar cum? Uite,am schimbat tara,job-ul,casa.Tot ce imi aminteste de ea a mers la gunoi,sau bine ascuns din campul vizual.Si fara rezultat,dupa o luna,din ce in ce mai rau.Au inceput dureri de cap,si nu pot sa respir normal,nu-mi ajunge aer.
Ma impun sa ma impac cu ideea ca s-a dus,cand merge,cand nu prea...Si ce ai in vedere prin o noua prietena,o noua fata?
Nu ar trebui sa las sa treaca de la sine,apoi sa ma implic in ceva serios? Stii,am mai facut ceva de genul in trecut,imediat dupa schimbam fetele/partenerele ca pe ciorapi,si nu mi-a ajutat la nimica.Doar dupa ce am plecat din tara,luandu-ma cu alti oameni,prieteni noi,post de munca nou.Da,calatoresc foarte mult,si imi place s-o fac,chiar daca imi afecteaza viata personala,desi nu vad un mare impediment in asta,m-as stabili oriunde cu persoana iubita,de dragul ei.Si de acolo,putem explora lumea in doi periodic,cand ne permitem,nu?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Bună ziua,
Erics, din mesajul tău se pare că trăieşti o situaţie de criză emoţională şi existenţială. O asemenea situaţie poate genera stres şi multe frământări şi de aceea îţi recomand şedinţe de consiliere psihologică in variant online, pe Skype sau Messenger.În acest sens, avem o promoţie valabilă până la 31.12.2013, în care şedinţa online costă doar 50 RON. În mod obişnuit, preţul fiind de 100 RON.
Aceste şedinţe te pot ajuta să:
-afli mai multe despre psihologia femeii;
-identifici mai uşor tipurile de iubire cu avantajele şi dezavantajele aferente;
-înţelegi mai multe despre dependenţă, gelozie, posesivitate;
-înveţi cum sa devii un om cu initiativă;
-cum să interacţionezi cu persoanele de sex opus;
-identifici greşelile din relatiile de cuplu, să înveţi din ele şi să nu le mai repeţi;
-îţi dezvolţi abilităţile de comunicare în cuplu;
-devii mai adaptabil şi mai sociabil;
-conştientizezi care îţi sunt valorile şi priorităţile în viaţă ;
-iei decizii mai potrivite etc.
Dacă ai intrebari, poti să-mi scrii, dar şi să citeşti aici:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
O zi placută!
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro