Buna ziua! de cand ma stiu,de fapt de pe la 18 ani am palpitatii la inima,acum am 42,sunt zile sau luni cand ma simt linistit si nu simt palpitatii sau foarte rar si saptamani sau ceva mai bine cand am palpitatii(goluri) repetate dess,mai ales cand stiu ca tebuie sa fac ceva si s-ar putea sa nu reusesc,atunci cand nu doresc sa am un conflict o contrazicere,intr-un cuvat esec.Ma inspaimant gandul sa nu am ceva grav la inima cu toate ca am facut consultatii nenumarate rezultatul fiind aritmiie,suflu sifstolic ceva de gen,unii doctori spunandu-mi inima neadaptata si ca totul vine de la cap.Mentionez ca atunci cand am un motiv sa am o stare de bucurie,fericire ma simt mult mai bine si scade frecventa palpitatiilor.Chiar si atunci cand beau un pahar cu vin ma simt mult mai bineM trezesc dimineata linistit si nu-mi trebuie decat sa ma gandesc la starea care am avut-o ca nu m-am simtit bine si o iau de la capat cu palpitatiile.In ultima vreme s-au accentuat sunt cu gandul numai acolo sa nu fiu bolnav de inima si ca as putea muri.Nu am mai fost de ceva timp la doctor,pentru ca nu am avut nici un rezultat de bine.Imi gasesc cu greu linistea si atunci ma simt intradevar chiar bine,atunci cand nu imi mai pasa de nimic.Cu mult respect va salut si sper sa primesc un raspuns de la DV.sunt bolnav fizic sau psihic?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sunt bolnav sau nu?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna seara
Intii as vrea sa va spun din ceea ce ati scris dumneavoastra ca de fapt ati avut rezultat "de bine" pentru ca altfel ati fi "vizitat " cu siguranta mai des cabinetul de cardiologie
Ceea ce vreau sa spun ca este foarte probabil ca sa nu fie ceva fizic insa pentru siguranta dumneavoastra puteti merge sa faceti un consult de cardiologie
Ce observ insa este aceasta orientare a dumneavoastra catre o stare de incordare, nereusita, boala si chiar moarte cind sunteti in plina viltoare a vietii
Acestea sunt simptome ce pot duce la somatizari de genul pe care le acuzati si care au indicatie de psihoterapie
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com