Buna!De cateva nopti am si eu o "problema".Deci ma pun sa ma culc si la ora 12 ma trezesc, ma pun inapoi si ma culc si la 1 iarasi ma trezesc si tot asa din ora in ora fixa pana cand la 7 imi suna alarma sa merg la scoala.Chiar ma deranjeaza pt. ca cateodata cum ma tot scol din ora in ora adorm mai greu.Oare de la ce sa fie?Eu totusi cred ca problema asta a mea tine de psihologie,asa ca va rog dati-mi un sfat.Multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Somnul"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)
Psih. Liliana Munteanu MPsih. Liliana Munteanu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziua,
ce varsta aveti, Mihaela? De cand a aparut acest simptom? In ce context? Ce va preocupa in aceasta perioada?
Drd. Psih. Liliana Munteanu
www.artterapie.ro
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Liliana Munteanu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Liliana Munteanu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Psihologie si psihoterapie.
Inscrie-te aici!
Advertisement
Michelle10 (acum 13 ani)
14 ani:)
De cateva zile.Cateodata se intampla ca sa nu ma scol din ora in ora,dar daca nu ma scol din ora in ora ma scol din 2 in 2 ore si cam asa.Pai am cam mult stres cu scoala.Si ma stresez foarte mult ca nu am un prieten,si mai am si probleme cu familia.Sper sa imi raspundeti.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Michelle10
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Michelle10
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
psiholog Ioana Panculescu (acum 13 ani)
Un agent stresor a declansat acum o problema mai veche de a da
Cred ca ordinea este am probleme cu familia , ma stresez la scoala si vreau un prieten care poate m-ar scoate din "chinul" acesta .pe care nu-l gasesc si lucrul acesta ma intristeaza Pana nu vei fi tu ok cu tine nu vei putea sa ai o relatie ok .
Ce anume probleme sunt in familia ta?Adolescenta este o perioada grea si chinuitoare pentru multi dintre noi
psh Ioana Panculescu
[email protected]
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Buna seara, Mihaela,
deci ai mai multe surse de presiune: pe de o parte exista probleme in familie, la ce probleme te referi? Care sunt asteptarile tale fata de parintii tai? In ce fel ai sprijinul lor in legatura cu faptul ca te trezesti noaptea?
Spui ca e mult stres la scoala, te referi ca te asteapta niste examene (promovarea gimnaziului si pregatirea pentru admitere la liceu)? In ce fel te raportezi la provocarea cu scoala? Iti plac anumite materii? Care este relatia ta cu profesorii? Dar cu colegi de scoala? Cum stai cu temele pentru acasa? Te intereseaza mai mult performantele scolare sau atmosfera?
Cum faci fata adolescentei? Ce te preocupa in mod special in aceasta perioada referitor la personalitatea ta? Te privesti in oglinda? Ce percepi in legatura cu tine? Spui ca nu ai un prieten, inteleg ca iti doresti sa ai. Esti atrasa de cineva anume? Cum se raporteaza tinerii de varsta ta la tine?
Mai sunt multe intrebari la care iti poti raspunde pentru a face ordine in viata ta. Ar fi minunat ca cineva sa te sprijine in acest demers, de una singura poate fi un pic dificil, sau poate nu. Insa este foarte bine ca te-ai adresat aici si poate este bine sa vorbesti mai in detaliu cu parintii tai despre somnul tau usor tulburat.
Daca doresti sa raspunzi intrebarilor de mai sus, din motive de confidentialitate , ai putea sa-mi scrii pe mail-ul meu: [email protected]
O seara linistita!
Drd. Psih. Liliana Munteanu
www.artterapie.ro