Buna ziua! As dori un sfat in legatura cu o verisoara care are 25 de ani, locuieste la tara intr-un sat, sta izolata numai in casa, nu are absolut nici un prieten(a), singura persoana de varsta ei cu care vb. sunt eu. Incep sa cred ca are schizofrenie pentru ca delireaza incontinuu despre tot felul de lucruri, precum filmele porno de care este obsedata, despre masturbare si alte lucruri care nu au legatura cu realitatea in care traieste ea si care niciodata nu s-ar putea realiza. A inceput 3 facultati si a renuntat la toate, a facut doar un curs de cosmetica dar nu lucreaza. De cate ori vb cu ea, incepe sa vorbeasca in acelasi timp, nu aude ce ii zic, parca as vorbi la pereti, mi se pare ca este "in lumea ei". Recent mi-a spus ca auzea in urma cu cativa ani o voce care ii spunea ce urmeaza sa se intample si ca stia exact ce va urma in viitorul apropiat. Zicea ca in liceu ii se parea ca rad toti colegii de ea cand intra in clasa, sau ca la Paste cand avea 17 ani, i s-a parut ca o fata se uita la ea si zambea diabolic. Chiar a zis ca fata aceea era posedata si radea fara nici un motiv la ea. Atunci m-am speriat, nu stiu daca sa mai tin legatura cu ea, imi dau seama ca are o problema. A zis ca ii s-au intamplat multe lucruri de genul acesta. In plus vorbeste numai despre trecut, stie exact ce s-a intamplat si la ce varsta. Trebuie sa mentionez ca tatal ei a disparut cand era la scoala generala si nici in ziua de azi nu a fost gasit. Crede in ocultism, in chestii paranormale, e pasionata de asta, zicea ca ar vrea sa fie actrita porno, apoi isi alegea tot felul de meserii incredibile...Nu tine curatenie im jurul ei, cand am vizitat-o am vazut ca tot patul era plin de haine, diverse...in schimb e obsedata de igiena corporala. In urma cu 2 sau 3 ani nu iesea la soare, ii era frica sa nu o atinga lumina soarelui, umbla numai in haine lungi si in culori inchise. As dori o parere daca se poate, pentru ca mai mult nu pot sa fac pentru ea decat sa intreb un specialist. Mama si bunica ei nu stiu ce face ea inchisa in casa si nu cred ca baniuesc ce ii trece prin cap iar eu nu ma bag pentru ca s-ar supara.
Va multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Schizofrenia"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
Iuli (acum 12 ani)
Da, pare a fi schizofrenie. Este necesar un consult psihiatric urgent.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia MPsih. Ulmeanu Lelia-Camelia este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Puteti ajuta familia sa constientizeze ce se intampla cu copilul lor si de consultat urgent medicul psihiatru, poate fi de mare ajutor!
Cu bine.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Psihologie si psihoterapie.
Inscrie-te aici!

Psih. Marcu Ioana-Corina MPsih. Marcu Ioana-Corina este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Intr-adevar prietena dvs. pare sa aiba probleme de natura psihiatrica. Cel mai bun lucru pe care il puteti face este sa vorbiti cu familia ei despre toate aceste lucruri si sa ii sfatuiti sa apeleze cat mai repede la un psihiatru.
Tulburarile psihiatrice nu pot fi trecute cu vederea. Ele se pot agrava in asa masura incat persoana in cauza poate ajunge sa-si faca rau siesi dar si celorlalti. Asadar, dincolo de temerea dvs. cum ca familia s-ar supara daca ati interveni, este mai responsabil din partea dvs. sa luati atitudine.
Cu drag,
Ioana-Corina Marcu
Consilier Psihologic - copil, adult, cuplu, familie
Nr. tel. - 0754.024.213;
Email - [email protected]
Ioana-Corina MARCU
Consilier Psihologic - copil, adult, cuplu, familie
Nr. tel. - 0754/024.213
Email - [email protected]
Web - ioanacorinamarcu.wordpress.com