Am o casnicie de 19 ani,in urma cu 6 luni am aflat ca sotul avea o aventura de 5 luni,am crezut ca mor,chiar am avut ganduri negre deoarece am avut o casnicie perfecta,ne iubeam ca la inceput si totusi ma inselat cu o fosta iubita din tinerete,eu am fost plecata o luna din tara si atunci a revazuto si au continuat si dupa intoarcerea mea,cand am aflat mia marturisit totul mia raspuns la toate intrebarile mele chiar si la cele indiscrete(desii curiozitatea ma facut sa doara si mai tare)regreta amarnic marturiseste ca ma iubeste si nu poate trai fara mine a incetat orice legatura cu aceea femeie,cu toate ca au trecut 6 luni eu tot sufar,sunt momente cand ma prefac,sunt momente cand cred ca nu as putea trai fara el,dar sunt si momente cand ii reprosez multe si ne certam,mai rau aceea femeie sta in apropiere si can o vad imi vine so omor,si inevitabil ii spun lui ca am vazuto si ne certam,stiu ca ii e greu si lui cu reprosurile mele si sar putea sa se sature intro zi dar nu ma pot controla intotdeauna,acum lui ii e teama ca ma voi razbuna si ca il voi insela si eu dar consider ca e o p***ae sa ma razbun in felul acesta,desii uneori as vrea sa incerc si eu(a fost singurul barbat din viata mea)nu ma laud dar sunt o femeie frumoasa,slabuta si nu de putine ori primesc complimente sau se intorc priviri dupa mine,credeti ca va trece vreodata durerea mea,o sa ajung vreodata sa nu mai doara asa>????va multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Oare va trece?????"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (9)
Dana_13 (acum 13 ani)
Imi pare rau pentru ceea ce ti-a facut sotul tau! E bine ca ti-ai spus povestea. In felul acesta, nu stiu daca o sa gasesti raspunsuri, dar cu siguranta te-ai mai descarcat. Din ceea ce ai scris, parerea mea este sa il ierti. Nu a fost un nenorocit care te-a inselat mereu. Acum, cand nu mai ai incredere in el, te intrebi dc oare te-a mai tradat?! Ai fost fericita (deci a stiut sa te faca fericita) "o casnicie perfecta, ne iubeam ca la inceput", ce frumos spui! Gandeste-te la cei 19 ani! Durerea ta va trece, doar daca tu o alungi. Daca ai luat decizia sa ramai alaturi de el, atunci comporta-te ca atare! Cu cearta, nu faci decat sa il arunci din nou in bratele celeilalte. La tine gaseste nervi, manie, lacrimi iar ea il atrage cu zambete, cuvinte dragastoase, etc. Stiu, e greu, dar daca il iubesti, nu e imposibil. Si el te iubeste si regreta. Comunica cu el, roaga-l frumos sa te ajute sa treci peste tradarea lui. Daca vede in tine blandete iti va raspunde cu acelasi comportament. Roaga-te mult pentru casnicia voastra! Rabdare, rabdare, rabdare :) Daca dupa totate acestea tot va certati inseamna ca unul din voi nu mai iubeste!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Dana_13
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Dana_13
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
marce25 (acum 13 ani)
multumesc dana,raspunsul tau ma incurajeaza,la fel fac si copii mei(17 si 16 ani)poate sunt sp***a,nu as vrea sa arat asta dar uneori e cu neputinta,sa ai o viata plina de impliniri asa cum a fost a mea,pupa
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de marce25
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de marce25
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
pena (acum 13 ani)
N cred a vei uita vreodata, dar poti ierta. Iti vei aduce aminte cand te va supara, cand va intarzia. De tine depinde sa va continuati normal viata si sa nu i-o faci nici lui prea amara. Daca mentii in casa o atmosfera cu reprosuri permanente, cei mai afectati vor fi copiii. Faptul ca te-a inselat, nu inseamna ca nu te iubeste. A fost, cred, o aducere aminte a anilor primei tinereti.Pentru tine, poate-i mai bine acum. Il ai, ca sa zic asa, la mana. Nu-si va permite unele iesiri pe care, poate, si le permitea inainte. Sfatul meu este sa nu faceti publica povestea voastra. Cu cat stiu mai putine persoane, cu atat este mai bine. Vorba aceea ''''''''rufele se spala in familie'''''''', nu-i vorba goala. Inca ceva....noi femeile incepem mai greu o alta relatie. Daca te desparti, ce sanse mai ai? Chiar daca esti inca frumoasa, ai totusi in jur de 40 de ani. Eu am 46, am 2 fete mari, sunt divortata de 10ani si nu am pe nimeni. Barbatii divortati de varsta noastra, nu sunt lasati de buni, cei neinsurati sunt putini si daca nu s-au insurat pana acum, au ei motive. Cei vaduvi, au multe amintiri sau temeri, deci sanse de a fi cu cineva nu prea sunt. Iti doresc intelepciune pt a lua cea mai buna decizie.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Draga mea,
Poate ar fi o idee sa te adresezi unui psihoterapeut. Ajutorul lui ar putea fi inestimabil. Te-ar invata sa gandesti altfel si ti-ar scurta suferinta. Sau poate chiar ti-ar salva casnicia...
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih.dr.Gabriela Marin
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih.dr.Gabriela Marin
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Psihologie si psihoterapie.
Inscrie-te aici!
kikidualcore (acum 13 ani)
si mie mi s-a intamplat in urma cu 14 ani sa descopar ca sotul ma inselase,si nici in ziua de azi nu pot uita asta.Am trecut peste toate atunci si am decis sa mergem mai departe,dar inima mea e plina de amar si durere, si chiar daca dupa acel episod am facut un copil cu el,tot persista in sufletul meu durerea si dezamagirea ca m-a tradat, si sunt sigura ca si in mormant voi duce cu mine aceste sentimente.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Asa cum a observat si Kiki, desi povestea a avut loc cu foarte mult timp in urma, in sufletul ei a ramas inca o rana nevindecata.
In general o suferinta atat de intensa arata ca in sufletul era deja un teren minat, cu anumite slabiciuni si probleme interioare. Deseori problemele emotionale nerezolvate pot somatiza si se pot transforma in boli cronice: ulcer, hipertensiune, chisturi, tumori, fibroame, ca sa nu mai vorbesc de scaderea calitatii vietii : depresie, resentimente, manie, frustare, teama continua ca evenimentul s-ar putea repeta...
Acum, ai doua posibilitati. Sa-ti porti cu "mandrie" rana in suflet pana la moarte ... sau sa te vindeci emotional. Este alegerea ta.
//sfatulmedicului.ro/Psihologie-si-psihoterapie/vindecarea-emotionala_7243
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro