Buna am 28 de ani si de 3 ani o relatie stabila cu actuala mea prietena care e fotomodel. Ea e plecata foarte mult iar eu de ceva vreme parca am inceput sa ma simt atras de o colega de munca.Ma simt rusinat de ceea ce o sa spun dar o singura data m-am masturbat cu gandul la ea, iar apoim -am simtit atat de vinovat incat parca mia cazut cerul in cap. ( Nu as avea curajul sa imi insel prietena). Credeti ca nu o mai iubesc pe prietena mea ? Ceea ce am facut se poate numi inselat ? P.S: In acele momente imi spuneam ca prietena mea e urata nu imi place de ea dar nu stiu de ce... Ce e cu mine ???
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "O Insel ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Diana Nicolescu (acum 9 ani)
Drag Andrey,
ca sa iti raspund la ultima intrebare, nu e nimic cu tine. Desi masturbarea este prohibita social (mai ales in public), ea este o practica care cade in limitele normalitatii vietii sexuale ale unui adult. La intrebarea daca o mai iubesti pe prietena ta, nu poti raspunde decat tu si nimeni altcineva. Dar, un lucru iti pot raspunde insa: nu e legat de faptul ca te-ai masturbat cu gandul la colega de munca. Uneori, expertii in psihosexologie recomanda cuplurilor care intra intr-o perioada de monotonie sexuala sa dea frau liber fanteziilor sexuale. Lasa-ma sa te intreb eu ceva: daca in locul colegei de munca, te-ai fi gandit, precum milioane de alti barbati la Beyonce sau Angelina Jolie, ai fi socotit ca o inseli pe prietena ta?
Psihoterapeut Diana Nicolescu, [email protected]