Am deja o mare problema, am inceput acum 1 an sa am niste stari de nervozitate continua, simt ca am nevoie in orice clipa de liniste, ma deranjeaza cand cineva mananca mai...urat, cand scrie la tastatura foarte tare. Incerc sa imi focalizez atentia in alta parte, de ex sa citesc, dar nu pot, tot timpul ma deranejaza anumite zgomote din jurul meu, si ma enervez fara sa vreau si simt ca ma sufoc. Nu stiu ce se intampla cu mine..deja e grava situatia pentru ca imi cam afecteaza sanatatea mentala.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nervozitate/ Stres"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (13)
lumymara (acum 13 ani)
Muncesti prea mult,inveti,traiesti intr-un mediu stresant,nu dormi suficient,nu ai o alimentatie echilibrata?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de lumymara
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de lumymara
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
sangrina (acum 13 ani)
cam da, din pacate....si nici nu am cum in circumstantele actuale sa fac ceva in aceasta privinta... poate la alimentatie
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
lumymara (acum 13 ani)
Esti o fire emotiva?Ori din contra esti obosita psihic pentru ca vrei prea multe de la tine?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de lumymara
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de lumymara
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
adrianenescu70 (acum 13 ani)
Dupa parerea mea nu te odihnesti bine. Astfel nu reusesti sa relaxezi creierul, sistemul nervos in general( lucru care se intampla numai cu ajutorul somnului, daca e posibil nocturn), iar starea ta de nervozitate se accentueaza, puterea de concentrare scade si daca continui asa...Solutia ar fi sa dormi bine, iar asta depinde de mai multi factori.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
sangrina (acum 13 ani)
va multumes foarte mult!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Categoric ca pe masura ce trece timpul situatia se accentueaza si se poate agrava daca nu intervenim
Numai ca, uneori suntem prinsi in virtejul asta si nu ne mai putem ajuta singuri
Asta probabil te-a impins sa vorbesti despre problema ta
Numai ca, poate un simplu sfat nu este indeajuns
De aceea de multe ori este util sa apelezila un profesionist, coniliere psihologica care poate privi siuatia in mod obieciv si impreuna cu tine sa gasiti calea care se potriveste cu obiectivele tale, astfel incit ceea ce te supara acum sa devina o amintire