Sunt foarte ingrijorata in legatura cu baietelul meu in varsta de 5 ani deoarece urineaza foarte des, uneori si la intervale de 10-5 minute. Asta se intampla de vreo 3 luni, timp in care, la recomandarea pediatrului i-am facut tratament pentru cistita, l-am dus la chirurg pentru a rezolva fimoza( care ar fi putut fi cauza urinarii dese) insa problema persista. Totodata este foarte apatic, nu prea comunica cu noi, nu-i mai place la gradinita( presupun ca din cauza ca a lipsit mai mult timp fiind si racit de multe ori), plange la gradinita, este mai rusinos, nu se joaca cu ceilalti copii..Mentionez ca in luna ianuarie a suferit o operatie de polipi dupa care, la doar o luna dupa, l-am dus la chirurg pentru a rezolva problema fimozei. Din toamna si pana acum mai mereu a fost racit si a stat acasa. Nu stim cum sa rezolvam problema cu urinarile dese si cum sa-l scoatem din aceasta stare.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Mictiuni frecvente=cauza psihologica?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Daca au fost excluse toate cauzele somatice, atunci se prea poate sa fie si o cauza psihologica ce se asociaza cu acest sindrom. Este, totusi, ingrijorator starea lui emotionala care nu trebuie neglijata. Un copil la 5 ani este atipic sa fie apatic si sa nu poata sa se joace cu copii de varsta lui. Va recomand sa il duceti cat puteti de repede la un psiholog cu specializare pe psihoterapie infantila.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro