Ce fac daca baiatulmeu refuza sa-si continue studiile?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ma ingrijoreaza copilul meu"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (12)
Liviu (acum 11 ani)
OANA DRAGUSIN a scris: "ce fac DACA baiatul meu refuza sa-si continue studiile?"
R: Ce va face sa credeti ca acest lucru s-ar putea intampla?"
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
OANA DRAGUSIN (acum 11 ani)
Rezultatele obtinute lasa de dorit si....pur si simplu nu mai vrea sa se duca la scoala,maiales de teama sa nu repete anul scolar!E un copil bun din toate celelalte puncte de vedere,dar nu-i mai place la scoala!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de OANA DRAGUSIN
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de OANA DRAGUSIN
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 11 ani)
Imi imaginez ca baiatul dumneavoastra este in clasa a V-a (?)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
OANA DRAGUSIN (acum 11 ani)
De ce va imaginati asta?Nu.Nu e in cl.a-5-a!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de OANA DRAGUSIN
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de OANA DRAGUSIN
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 11 ani)
Atunci, poate in cls. a IX-a. (statistic, problemele apar mai frecvent la inceputul unui nou ciclu de invatamant)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 11 ani)
OANA, nu exista psihoterapie a copilului fara context, adica fara familie. Atunci cand
copilul devine foarte inchis in el (anxios) sau are stari depresive, este cazul sa mergem in familie la specialist, fapt care nu il va scuti pe parinte de munca. Parintele este parte din problema si, deseori, are mai intai el nevoie de terapie.
Si inca ceva! Una dintre modalitatile de esec in ingrijirea copilului consta in incapacitatea parintilor de a distinge clar intre fantasmele copilului si realitate, ajungand sa prezinte o idee ca pe un fapt sau sa reactioneze la o idee ca si cum ar fi o actiune, deoarece parintii pot fi mai inspaimantati de idei decat de actiuni (cf. rasp. tau anterior cu privire la o simpla idee: "De ce va imaginati asta?Nu.Nu e in cl.a-5-a!"; evitand sa mentionezi in ce clasa este de fapt)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
OANA DRAGUSIN (acum 11 ani)
Buna ziua,Liviu!In primul rand imi cer scuze pt ca nu ti-am mai raspuns deoarece suntem cu casa de la Breaza in constructii si...
In aldoilea rand multumesc ptr rsp!
Si acum sa revin la prbl mea!Azi de abia a pl la scoala Alexandru! E din ce in ce mai greu deoarece lui,pur si simplu nu ii mai place sa invete!I se pare f greu si e constient de situatia actuala,dar nu are vointa suficienta sa se ridice putin!A ramas repetent in cl.a-6-a si aqm e a-7-a!Dar pb e k nu stim niciunul dintre noi dak trece! Ce sa iti mai spun?!E recent venit in sc de laBreaza si spre deosebire de Buc,acestia fac scoala,nu glumesc!LaBuc era pt Alex mai....usor!In conditiile in care a facut scoala numai acolo!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de OANA DRAGUSIN
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de OANA DRAGUSIN
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna ziua,
Imi dau seama ca treceti printr-o perioada dificila si este greu sa constati ca propriul copil este foarte putin interesat de studii. Ceea ce va recomand este sa apelati la un consilier psihologic. Consilierea on-line are foarte multe limite si este important sa aveti o legatura directa cu consilierul. Daca veti dori sa abordati aceasta directie vor fi si sedinte in care veti merge dvs impreuna cu baiatul, dar si baiatul singur.
Cauzele abandonului scolar sunt multiple. Uneori, chiar daca nu sunt probleme in familie grave, presiunea sistemului concurential din scoala romaneasca poate fi foarte greu de dus de catre copii si acestia tind sa nu isi mai doreasca sa mearga la scoala.
Este foarte important ca sunteti preocupata si ca doriti sa rezolvati aceasta situatie. Apelati cu incredere la consilierea psihologica.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro