Buna ziua! Ionut este numele meu si am 30 de ani.in urma unei perioade foarte stresante si in urma abuzului unor anumite substante psihotrope a intervenit o depresie majora care "a venit la pachet'' cu o insomnie care ma chinuie de aproximativ jumatate de an..pur si simplu nu pot sa adorm desi perioada stresanta a trecut..pun capul pe perna si urmeaza o noapte de gandire excesiva..pe care nu o pot contola sau opri..aceasta perioada pur si simplu m-a epuizat din punct de vedere fizic..ziua nu sunt bun de nimic, nu ma pot concentra..precizez ca lucrez in 3 schimburi si cateodata faceam abuz de cafea ca sa pot rezista noaptea, urmez un tratament cu antidepresive de 3 luni..dar nicio schimbare..intrebarea mea este daca insomnia va trece de la sine la un moment dat..am incercat si cu pastile pentru somn..ceaiuri de valeriana, masaje dar toate fara rezultat
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Insomnie si oboseala cronica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
Nutu87 (acum 7 ani)
Am uitat sa mentionez ca inainte de aceasta perioada aveam tensiunea normal..12 cu 6, acum insa de fiecare data cand o masor este 10 cu 7 iar bataile inimii au crescut la aproximativ 90 cand nu fac efort fata de 70 cum aveam initial
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Nutu87
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Nutu87
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
.Buna ziua, Ionut
Tratarea depresiei are rezultate mai bune, daca, pe langa tratamentul medicamentos, urmezi si sedinte de psihoterapie cu un psiholog. Aceste sedinte pot ajuta si in cazul insomniei, deoarece poti invata si exersa metode si tehnici de relaxare , de detensionare emotionala , de control mental etc.
Insomnia poate aparea din diverse cauze, ca de exemplu: stres, anxietate, depresie, probleme medicale, stil de viata inadecvat etc.
In situatia in care insomnia este un simptom al unor probleme psihice (anxietate, depresie ,stres etc), sunt indicate sedinte de psihoterapie cognitiv-comportamentala cu un psiholog, mai ales daca problemele isi au originea intr-un stil de gandire bazat pe negativism, neincredere sau pesimism sau in credintele si convingerile disfunctionale ale persoanei despre ea insasi, despre ceilalti sau despre lume si viata in general.
Atunci cand problemele de natura psihica sunt foarte intense este indicat ca, in paralel, sa urmezi si un tatament medicamentos pescris de catre medicul psihiatru.
Pentru mai multe informatii despre insomnie, depresie si psihoterapia cognitiv-comportamentala, poti accesa link-urile:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/insomnie/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
In legatura cu efectele tratamentului medicamentos pentru depresie, trebuie sa tii legatura cu medicul psihiatru care ti l-a prescris. De asemenea, pentru insomnie e bine sa apelezi la un medic specialist si sa nu alegi varianta automedicatiei.
Lucru in trei schimburi influenteaza negativ calitatea somnului, deoarece poate deregla bioritmul.
Daca ai si alte intrebari, poti sa-mi scrii.
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
E-mail: [email protected]
Telefon: 0764 443 184
Site; www.psihoutil.ro