Am scris si la articolul de schizofrenie,doamneee,cateodata ma minunez si eu de mine.problema mea a inceput acum 2 saptamani,dar nu se manifesta zilnic,doar 1 data la 3 zile,4.chestia e ca am impresia ca innebunesc sau k am o boala mintala.ma sperii asa singura,fara motiv si incepe sa mi bata tare inima si parca ma doare si capul,ma simt incordata.tin sa subliniez faptul ca nu am nici ce a mai mica manifestare a acestei boli,nu aud voci,dorm fff bne noaptea,imi place s comunic f mult,chiar sunt unsprijin pentru cei din jurul meu,dar ma apuca aceste ganduri care ma sperie si nu stiu de ce naiba imi vin in minte.eu sunt o persoana fericita,am sit financiara sunt inteligenta,am dat si psihologic la politie si l am luat cu brio.nu as vrea s ajung la psihiatru sau cne stie ce controale.chestia e ca am inceput sa mi autosugerez ca st doar ganduri si nik mai mult si ma gandesc ca poate o s scap de fobia asta fara sa ma apuc s iau pastile de la varsta asta.22 ani.n am spus nimanui despre aceasta chestie pentru a nu i ingrijora asa ca astept raspunsuri de la dvs.multumesc anticipat si daca vreti sa ma mai intrebati ceva va rsp cu drag.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Help"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
Psih. Maria - Laura Cojocaru MPsih. Maria - Laura Cojocaru este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Ai putea sa-mi dai mai multe amanunte despre ceea ce numesti tu problema ta? Daca este intr-adevar vorba despre o fobie, atunci asta se poate rezolva intr-un cabinet de psihoterapie.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Maria - Laura Cojocaru
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Maria - Laura Cojocaru
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Psihologie si psihoterapie.
Inscrie-te aici!

Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Simptomele care le descrii seamana cu o stare de anxietate specifica, legata de frica imbolnavirii psihice. S-a petrecut ceva sau ai auzit despre cineva apropiat tie care sa se fi imbolnavit in ultima perioada de timp? Poate ai privit prea multe filme Horror ! Sau poate ai fost prea stresata in ultima perioada...Recomandarea mea este sa te adresezi unui psihoterapeut din zona ta. Asa cum stii psihoterapeutii nu dau pastile, ei vindeca doar " cu vorba". Mult succes !
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro