Am aproape 33 de ani si nu am reusit sa-mi fac prieteni si, evident, nu am avut nici un iubit. Nici singura nu ies, de exemplu, la un film, la cumparaturi sau in parc, pentru ca asta imi amplifica sentimentul de singuratate si tristete. Plus ca nu imi place sa fiu singura, nu ma pot bucura de nimic singura. Toate incercarile mele de socializare au esuat. Am fost ironizata, ignorata, agresata, data la o parte in favoarea altora, condamnata, acuzata, prost inteleasa etc. Toate astea incepand cu copilaria petrecuta la bunici, apoi la gradinita, scoala, servici. Am facut psihoterapie si tratament cu antidepresive, dar fara rezultat. Sunt disperata. Doar parintii mei ma mai tin in viata. Nu vreau sa-mi dati sfaturi, doar sa va stiu parerea. Daca am fi fata in fata, ce mi-ati spune? Nu stiu la ce sa ma astept daca as spune cuiva din viata reala toate astea. Nu am spus nimanui pana acum, nu m-am simtit in siguranta dpdv afectiv cu cineva incat sa ii dezvalui aceste lucruri, de aceea va intreb pe voi. Multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Handicap social"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (24)
Iuli (acum 12 ani)
Daca nu iesiti singura inseamna ca totusi iesiti si totusi iesiti cu cineva, e un pas inainte. Apoi, nu intekeg. De ce spuneti ca ati fost ironizata, agresata etc.? De ce cdeti ca se intampla asta? De ce celorlalti nu li se intampla (tuturor ni se intampla sa fim tratati urat de cineva o data, cine stie din ce motiv, dar nu sistematic), si dvs da? Nu credeti ca vi se pare, ca exagerati acest aspect?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Claudia Popa MPsih. Claudia Popa este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Stimata doamna,
Ati precizat ca ati facut psihoterapie, si totodata ca nu ati impartasit cu nimeni sentimentele dvs. Nici in cadrul psihoterapiei facute nu ati discutat acest aspect? Singura care va poate ajuta este psihoterapia. Daca nu s-a obtinut un rezultat asta nu inseamna ca trebuie sa va descurajati. Trebuie sa incepeti o noua psihoterapie. Intr-o psihoterapie se formeaza o frumoasa relatie intre psihoterapeut si dvs., una de incredere si securitate, in care puteti discuta despre absolut orice, astfel veti ajunge la solutionarea treptata a problemei dvs.
Va doresc mult succes.
Psihoterapeut  Claudia Popa ,
Contact - tel.: 0721.551.228
- e-mail: [email protected]
- www.claudiaradu.wordpress.com
- Oras Constanta