De mica imi placea sa-mi imaginez lucruri frumoase atunci cand eram trista(mai exact, in mintea mea imi formam viata pe care as fi vrut sa o am). Dar de ceva timp imaginatia mea bogata a devenit un chin pt mine. Fara sa vreau, imi imaginez lucruri ingrozitoate, de care imi este foarte frica. Imi imaginez ca cineva imi va face rau si nu pot sa dorm noaptea de frica. Am citit pe site si am vazut ca schizofrenicii au mai multe simptome(aud voci, vad diferite chestii, se izoleaza etc.). Eu nu aud nimic, nu vad nimic. Totul e in mintea mea si sunt constienta de asta, dar imi e o frica teribila aproape tot timpul(cand sunt singura). E un chin pt mine sa ajung acasa si sa fiu singura. De aceea, in mare parte din timp sunt inconjurata de lume pt ca doar atunci imaginatia mea nu o ia razna.
Oare antidepresivele ar ajuta la ceva?
Cu cu ar trebui sa vorbesc, cu un psiholog? Si daca da, imi puteti recomanda pe cineva din Timisoara? Va rog.
Multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Frica de propria mea imaginatie"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Draga mea,
Este extraordinar ca ai o imaginatie asa bogata. Poti face atatea lucruri minunate cu ea.
Ca sa poti scapa de imaginatia negativa nu este suficient doar sa-ti doresti ca aceste ganduri negative sa nu apara - gandurile si imaginile sunt la baza imaginatiei - este important sa pui altceva in locul lor. De exemplu sa vizualizezi ( daca imaginatia este mai mult la nivel imagistic) sau sa-ti spui inauntrul tau ( chiar si cu voce tare) lucruri pozitive, frumoase, care sa te bucure. Deci nu este suficient sa spui nu vreau sa-mi mai imaginez un elefant roz...ci sa-ti spui hai sa-mi imaginez o caprioara...
Alta sugestie: invata tehnici de relaxare, de meditatie, asculta muzica frumoasa, inconjoara-te de obiecte placute, cultiva frumosul in jurul tau.
Ceva ma face sa cred ca ai inclinatii artistice, da-le curs in directia pozitiva.
Nu fa apel la plante etnobotanice, ele au rolul de a stimula rezonantele negative !
Poti folosi plante recunoscute pt beneficiile aduse in plan psihic: sunatoare, menta, busuioc.
Din pacate nu cunosc psohoterapeuti din Timisoara, te sfatuiesc insa sa cauti un terapeut cu specializarea Cognitiv- comportamentala si hipnoza.
Mult succes!
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro