Buna ziua!Ma nuumesc daniela si am aproape 18 ani Am fost in luna septembrie la medicul cardiolog deoarece ma inteapa inima,ma stup,simt k am nod in gat,transpir mai ales cand am emotii,si da sunt foarte emotiva nu prea ma pot controla la scoala din cauza emotiilor uti tot ce am invatat.medicul mi-a spus ca nu am nimic la inima si mi-a pus ca diagnostic distonie neuro-vegetativa.am facut si analize si mi-a iesit ca am scazut calciuu si magneziu foarte putin.ieri am fost si la endorcinolog am crezut ca am glanda dar nu a fst asa.mi-a pus acelas diagnostic si mi-a dat o reteta cu:calciu sandoz,magne b6,vigantolete si niste fiole pe care nu le-am inteles cum se numesc o sa ma duc la farmacista sa le citeasca.problema este ca euu nu cred ca aceste medicamente ma vor ajuta sa mi controlez emotiile..plus ca am si slabit din cauza stresului de la scoala am foarte mult de invatat si sunt si obosita pentru ca zi de zi fac naveta la bucuuresti eu sunt de la tara si ma trezesc dimineata la 5:45 si ajung acasa la 15:00 .imi puteti da cateva sfaturi?multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Distonie neuro-vegetativa"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
luminita270 (acum 9 ani)
Se spune,,probleme ale glandei tiroide” , tiroida este indinspensabila. Tratamentul pe care dna dr. vi l-a prescris este foarte bun in distonia neuro-vegetativa. Daca veti merge pe ideea ca nu veti avea rezultate,nu faceti decat sa va acceptati,,boala” imaginara si sa respingenti,mental,acel tratament,care nu va acea eficienta.Este normal,la varsta dvs. sa treceti prin perioade de emotivitate,asa va construiti si va intariti personalitatea,va autodisciplinati si slefuiti imperfectiunile.Mergeti pe acel tratament,calciul sa-l luati la 2 ore de la administrarea magneziului.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de luminita270
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de luminita270
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Marina- Lucica Balea MPsih. Marina- Lucica Balea este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Draga Daniela,
Este foarte bine ca ai consultat medicul si ai facut o serie de investigatii. Este nevoie insa sa inveti sa iti stapanesti emotiile, care apar ca urmare a gandurilor disfunctionale. Este posibil sa fi trecut printr-o perioada mai dificila si adaptarea a fost mai grea?Va fi necesar sa identificam cauzele care iti provoaca aceste stari si impreuna putem gasi cele mai bune solutii, perfect adaptabile situatiei tale. Impreuna cu unul dintre parinti, deoarece inteleg ca esti inca minora, ar fi indicat sa consulti un psihoterapeut care te poate sprijini cu profesionalism in procesul de vindecare.Sfaturile generale nu-ti pot fi de folos, situatia ta si ceea ce simti iti apartin doar tie. Eu te astept cu drag.
Psihoterapeut Marina-lucica Balea
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro