Buna ziua , am si eu o intrebare adica mai multe . de curand m''''am mutat intr-o casa noua . primele zile au fost Ok . dupa aceeia la cateva zile o copila mi''''a cerut un inel de la deget ( mentionez am doar 15 ani ) . in fine .. deci decate ori ma pun in pat nu pot dormii sau simt ca , ma sufoc simt ca ceva nu este in regula , ma trezesc in fiecare noapte si ma duc la baie , am lesinat in fata usii . parintii au venit la mine trageau de mine eram constienta dar nu putea face / zice nimic , intr-un sfarsit sa spunem ca mi\\\\am revenit m''''am pus iar in pat si aceiasi poveste nu ma pot odihnii , daca ma pun pe canapea ador instantaneu , dar in patul meu Nu . are cineva vreo explicatie va rog . Sa revin m''''ai sus la acea copila cu inelul . in trecut tot aceeiasi persoana mi''''a cerut de nenumarate ori o poza cu mine sau ceva ce este al meu , si ma bate gandul ca ar putea fii vreu''''un farmec ceva ? ..
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "De ce nu pot dormi in patul meu?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Poate fi vorba despre anxietate, probleme de adaptare la noul mediu. Ori salteaua patului iti provoaca disconfort, ceva in camera ta care nu iti prieste sau care te anxieteaza.
Cat despre farmece, stai linistita, nu exista asa ceva, sunt doar povesti. In plus de ce ti-ar face o copila asa ceva, cine ii plateste ei "farmecele"?! Poate ii esti draga sau ii plac lucrurile tale...
Daca nu ai facut un set de analize, ar fi indicat sa le faci. In cazul in care rezultatele sunt in regula, atunci poate fi vorba de o problema de anxietate care se trateaza prin sedinte de psihoterapie si dezvoltare personala.
Accesand aceste link-uri, poti citi mai multe informatii despre tratarea simptomelor care te supara:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Sper ca aceste articole sa iti fie folositoare. Alte articole de specialitate, poti citi accesand site-ul Psihoutil. Totodata, orice alte intrabari ai, imi poti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Sanatate si o zi frumoasa!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/