Buna ziua!
Sunt cu iubitul meu de 1 an jumate. In ultimul timp ma macina din ce in ce mai tare gandul ca iubitul meu a avut un trecut, o relatie lunga inaintea mea. Mi-a povestit multe despre trecutul lui, nu a fost chiar cel mai “cuminte” barbat. Pe fosta iubita a inselat-o cu o femeie pentru simplul motiv “daca ea mi-a cerut?”. Dupa ce s-a despartit de ea a avut cateva aventuri cu femei nu foarte serioase.
Ma framanta mult, sunt nesigura pe relatie si ma omoara gandul ca m-ar putea insela si pe mine. Chiar daca el isi doreste cu mine familie, copii.
Plus de asta, gandul ca intre ei a fost ceva, ca el a avut parte de asemenea femei, ma macina.
El incearca sa imi explice ca s-a maturizat, ca atunci era tanar. Dar eu nu pot sa trec peste.
Ce trebuie sa fac?
Va multumesc! O zi buna!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot trece peste trecutul iubitului meu?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Daniela Dumitru (acum 6 ani)
Buna ziua
Merita sa va uitati la relatia dvs din prezent. Cum este aceasta relatie? Partenerul dvs. va ofera atentie, timp, este alaturi de dvs, va ajuta, va ofera suport atunci cand aveti nevoie? Incercati sa observati daca va puteti baza pe el , daca increderea dvs in el v-a fost tradata deja sau nu. Uitati-va la relatia dvs. sexuală. Împărtăsiti placere, va simțiți satisfăcuți împreună sau dimpotrivă? Observati daca partenerul dvs se simte atras de alte femei si daca le face propuneri, se apropie prea mult de ele , petrece mai mult din timpul sau liber cu alte persoane decat cu dvs.
Sunt câteva repere pe care sa le aveti in vedere pentru a înțelege daca relatia dvs functioneaza sau nu, daca sunteți in risc sa fiti inselata sau nu. Poate ca aveti nevoie de mult curaj ca sa va uitati la ceea ce se petrece in relatia dvs. , poate ca ati mai fost trădată si e greu sa va confruntați din nou cu aceasta rana. Realitatea este ca daca alegeți sa nu va uitati , nu va asigura linistea, asa cum de altfel ati si observat. Va simțiți deja neliniștită , iar stresul de a sta cu toate gandurile care va vin in minte este posibil sa va consume enorm.
Sper sa va fie de folos! Sa aveti Lumina !