Sunt Alex .m.am despartit de prietena mea dupa o relatie de 6 ani ..ea avea 17 eu 18 ,am trcut prin multe impreuna ,eu am fost singuru care a avut grija dea ea deoarece toata familia ei era plecata in strainatate ,s.a mutat la mine si familia ei era bucuroasa ca cineva are grija de ea.ea era foarte indragostita de mine eu mai putin,la un moment dat chiar am vrut sa pun capat dar din respect pt parintii ei nu am facuto m-am gandit ca nu o pot lasa singura si am continuat relatia (greseala vietii mele ) dupa un timp am inceput sa o iubesc foarte mult. am hotarat sa plecam la parintii ei in strainatate acolo au inceput problemele ,certurile .si mia spus ca vrea sa ne despartim asa a si fost ,Acum eu stau ca prostu si plang uitanduma la pozele ei cu alt baiat ,este ingrozitor nu e durere mai mare ,nu cred ca o sa pot trece de asta vre-o data imi doresc sa mor ,NU DORESC LA NIMENI SA TREACA PRIN CE TREC EU .eu am avut grija dea ea cat a fost singura in tara chiar daca nu mai vroiam sa stau cu ea si ea ma inlocuit dupa 2 saptamani .SCUZATI GRESELILE DE ORTOGRAFIE STIU CA SUNT MULTE) :((
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot trece dupa o relatie de 7 ani"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (30)
alinabulina123 (acum 10 ani)
Off Alex.. inteleg ca esti indurerat si asta crezi acum,ca nu poti trece peste. Gandeste-te ca Dumnezeu ne-a dat viata asta ca sa o pretuim mereu si sa ii multumim ca Ne-a lasat pe Pamant pt lucrurile frumoase care sunt,trebuie doar sa incerci sa vezi si partea buna a lucrurilor mereu.. Important este ca ai avut curajul sa scrii,si sa impartasesti durerea ta! Putere pe mai departe..si incearca sa te rogi si o sa vezi ca te vei linisti sufleteste si psihic,asta ai nevoie acum. Si stiu ca te simti slabit si probabil nu mananci,nu dormi.. plangi.. daaar.. fa cat mai mult sport. trezeste-te dimineata,mergi si alearga,fa plimbari scurte la aer. Totul are o solutie,crede-ma! Si viata e frumoasa,cu bune si cu rele..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de alinabulina123
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de alinabulina123
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
alex2488 (acum 10 ani)
multumesc pentru incurajare si pentru cuvintele frumoase
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de alex2488
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de alex2488
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Este bine ca discuti despre suferinta ta! In asemenea situatii, unii oameni aleg sa se inchida in sine., crezand, poate, ca asa trec mai usor peste problema! Suferinta (durerea sufleteasca) este asemenea unei presiuni, care, daca nu este eliberata prin comunicare, tinde sa creasca si sa ne faca si mai nefericiti.
Tinerii, barbatii aleg, in multe cazuri, sa nu vorbeasca despre suferinta lor emotionala, din teama de a nu parea slabi. Felicitari pentru ca ai trecut peste aceasta prejudecata si te invit sa continui in aceasta directie..