Buna ziua,sunt o mama careia ia decedat unicul copil in varsta de 20 de ani,in urma cu 3 ani.A avut accident la munte cu un atv,a stat in coma 2 luni la sp.universitar.buc.
Timp de 2 luni am stat de dimineata pana seara pe holul spitalului in speranta ca-l voi vedea,ca va avea vreo speranta,l-am vazut cum sufera..s.a.m.d.ne-a parasit,dar de atunci eu m-am izolat de rude,prieteni,frati ......am interfonul inchis,nu doresc vizitatori pentru ca nu am subiecte comune cu ei si nu vreau sa-i mai plictisesc cu durerea mea.Am facut psihoterapie o perioada,durerea mea nu s-a diminuat,am renuntat.
Psihologul mi-a spus ca numai un copil ma va puta scoate din aceasta stare si dorinta de a trai.Pentru un copil sunt cam in varsta,44 de ani ,analizele nu sunt deloc incurajatoare.
La servici sunt colega cea dinainte,rad ,glumesc,dar pana la intrarea in casa.Cu sotul meu incerc sa fiu tandra,nu plang langa el,incerc sa-i arat ca sunt puternica,dar cand raman singura .......
Atat de bine imi joc rolul incat la servici am avansat pe un post de sefa.Ma urasc pentru ca nu am avut curajul sa fac nimic de a ajunge langa copilul meu.
Am rupt legatura si cu divinitatea,eu sunt de religie musulmana,mi se spune ca nu am voie la cimitir.Pe mine nici o religie de pe acest pamant nu ma va opri.Merg la el de cate ori am ocazia,foarte des.Pe strada merg cu capul in jos,nu vreau sa ma intalnesc cu nimeni.Nu pot sa particip la niciun eveniment:pomeni,nunti,si sunt acuzata chiar de cei apropiati.
Credeti ca sunt pregatita psihic sa pot porni la drum pentru a avea un copil?
Daca as avea sansa de a alege intre un copil si a ma duce langa celalat,m-as duce in orice clipa.
Stiu ca vi se pare bizar,duc o lupta cu mine insumi,sper sa nu cedez.
Ce i-as oferi eu in afara de durere acelui copil,l-as cara cu mine in cimitir in loc sa-l duc in parc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Credeti ca sunt pregatita psihic sa pot porni la drum pentru a avea un copil?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)
Iuli (acum 12 ani)
Cred ca la aceasta intrebare sunteti absolut singura care poate sa dea raspunsul. Imaginati-va in postura respectiva, luati in calcul toate posibilitatile, eu va recomand sa continuati psihoterapia (poate cu alt psihoterapeut), eventual impreuna cu sotul si vedeti cum sa simtiti. Parerea mea sincera este ca un copil v-ar lumina viata, dar ca nu este cazul sa il faceti pana nu va rezolvati problemele de ordin psihologic, pana nu sunteti dvs linistita si impacata cu dvs. Copilul nu este cel care va va ameliora starea psihica, dvs impreuna cu un psihoterapeut, sotul, familia trebuie sa faceti asta. Copilul trebuie sa va gaseasca bine fizic si psihic, asa cum un copil nu lipeste un cuplu asa cum cred unii, ci trebuie sa vina pe lume intr-un cuplu deja sudat. Sanatate, ganduri bune si sa auzim de un bebe!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
ochi negri (acum 12 ani)
M-a intristat povestea ta,care din pacate nu e o poveste.Se spune ca Dumnezeu da incercari grele celor pe care ii iubeste mai mult.Nu stiu daca asa este dar stiu ca viata trebuie traita.Faptul ca spui ca ai rupt legatura cu Divinitatea,nu e un lucru bun.Dar asta nu inseamna ca si Dumnezeu te-a uitat.Daca te-ar fi uitat,acuma nu ai mai fi in picioare.Nu exista pe lumea asta cuvinte care sa consoleze un suflet de mama greu incercat,dar trebuie sa lupti,sa continui psihoterapia,sa incerci sa iesi ,sa-ti umpli timpul cu altceva,sa te implici in ceva actiuni care te-ar putea acapara.Un copil?Eu nu sunt convinsa de asta,mai ales ca spui ca analizele nu-s tocmai bune.Ia in calcul si varsta si gandeste-te daca nu ar fi mai bine sa adopti unul.Sigur un copil v-ar schimba viata dar trebuie bine cantarit.Daca te simti mai bine mergand la cimitir,du-te,dar sa stii ca el nu e acolo,el e intr-o lume mult superioara si nu se bucura vazandu-te atat de trista.Stii,pentru durerea fizica s-a inventat anestezia,iar pentru cea sufleteasca exista doar uitarea,estomparea trairilor mai putin bune.Ma voi ruga pentru tine.Promit.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua
Stiu ca a fost greu sa expuneti ceea ce va framinta dar mai stiu si ca minata de ginduri bune(chiar daca acum nu le vedeti ati luat decizia de a rosti intrebari cu voce tare)
Nu este usor sa puneti in balanta ce vreti sa faceti si ce este mai bine, insa raspunsul autentic se afla in interiorul dumneavoastra; la fel si resursele de a gasi putera de a cauta si gasi raspunsul
Aveti nevoie doar de ajutor si insotire pe acest drum, lucru pe care il poate oferi psihoterapia
Stiu ca ati mai facut psihoterapie, dar asta nu inseamna ca daca atunci nu ati vazut vreun rezultat acum nu poate aparea
Tocmai aceasta cautare a unui raspuns reprezinta o premisa buna ca de aceasta data lucrurile sa fie altfel,poate ca tocmai aceasta dorinta a dumneavoastra de a sti daca sunteti pregatita psihic va da puterea de a va uita spre interiorul dumneavoastra astfel incit sa puteti gasi lumina de care aveti nevoie
Cu drag,
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
psihoterapiecabinet.com.ro