De mic am fost rusinos si fricos.
Pe la 12,13 anii ma spalam des pe mâini.
Pe la 18 anii aveam manie cu caloriile si cu kg.
La 19,20 de anii am avut o problemă in familie cu niste oamenii care ne amenințau cu moarte si foarte multe altele..apoi mam despărțit si de o relatie ce o aveam de mult timp si asta ma distrus complet.
Am inceput cu crize de panica, stress si credem ca am nustiu ce bolii.
Mergeam la medici imi spuneau că sunt bine ma calmam dar dupa 20 minute iar incepeam .
Pe la 21 de anii am avut o discuție cu tatăl meu despre ce mi se intampala.El nu a fost foarte calm si mia spus că doar nu o sa ajunga ca sora lui care are schizofrenie.
De atunci m-am distrus total.Ma gandeam la simptomele ei. Am făcut o criză de panica gravă si am fost la spital...și câteva zile eram pe alta lume,nu puteam sa stau singur imi era frica ma uitam des in spatele meu chiar dacă eram acasa,imi era frica chiar si de umbra mea.
Am inceput sa ma gândesc ca o sa înnebunesc si eu la fel.Am inceput sa am fel si fel de ganduri oribile fără rost chiar si cuvinte ce le repet in gând (astea acum de curând)
Sunt agitat aproape toată ziua și ma gandesc numai la rau.
Ma gandesc sa nu fac rau la cineva sau familiei mele.Ocolesc sa folosesc cutit sau ceva ce este periculos.Nu pot avea incredere in mine si ca pot muncii sau face o familie.De multe ori cand trebuie sa merg singur undeva si sa vorbesc sau sa trec pe undeva unde este multa lume fac crize de panică.Nu pot sa ma uit la filme de groază sau la stirii neplacute cum ar fii crime boli și etc pentru ca ma gandesc dupa aia.
Ma gandesc des la viitor la familie la bunici.
Nu pot aude ca cineva are problema psihică sau sa aud de simptomele lui pentru ca ma panichez ma gandesc excesiv si imi este frică să nu fac sau sa pățesc la fel.Sunt foarte sensibil ma deranjează si o vorba urâtă de la cineva pe care nici nu cunosc.
Imi bate inima repede chiar și când se ceartă vecini.
Ce se intampla cu mine sufăr de Tulburare obsesiv compulsivă?(acum mai nou cred ca as putea avea acesta tulburare psihică)Anxietate generalizată? Sunt ipohondr? Sau nebun?
De parca le am pe toate...
Cred ca si ce am citit pe internet mi-a făcut rau.. Pentru ca am citit multe.
Mulțumesc astept un raspuns cat de cat pozitiv.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce se intampla ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 5 ani)
Buna ziua, vestea buna este ca nu sunteti nebun, doar extrem de anxios si ati avut nesansa de a nu gasi persoanele potrivite in privinta comunicarii nevoilor pe care le aveti.
Va recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala, mergeti la un terapeut cu bune referinte, si alaturi de care sa va puteti deschide cu adevarat. Daca nu simtiti acest lucru de la prima sedinta, atunci cautati pana gasiti aceasta persoana. Cateva indicii: un profesionist nu va da sfaturi, ci pune intrebari care va ajuta, prin raspunsurile pe care le dati, sa va cunoasteti si sa intelegeti mai bine situatiile si motivele de panica; veti avea teme de facut; in decurs de 10 sedinte deja veti avea noi deprinderi de a face fata situatiilor dificile si veti sti sa va relaxati.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350