Mă mănâncă uneori pielea şi mi s-a spus că posibil să fie un prurit psihogen ,are tratament, se poate trata ???
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce este prurit psihogen"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
Iuli (acum 13 ani)
Da, mergi la un psiholog.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psiholog Doina Mafteiu MPsiholog Doina Mafteiu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Veronica, daca deja ai consultat un specialist dermatolog iar acesta a infirmat alte cauze ale pruritului acesta se poate datora stresului prin care treci sau unei probleme emotionale careia nu ii poti face fata acum. Mancarimile sunt modul in care organismul tau iti transmite un semnal ca este atac de ceva. Starile de anxietate, furie sau alte emotii puternice dar neexprimate pot genera acest tip de manifestari. Poti consulta un psiholog si puteti afla impreuna care este cauza si ce poti face mai departe.
Toate cele bune