Nu vreau sa apelez la un psiholog pentru a-mi rezolva problemele, ci pentru a le preveni. Simt ca incep sa devin foarte sensibila, sa ma supar din orice, sa ma enervez din orice, ba chiar sa ma cert cu ai mei sau sa ma departez de prieteni si chiar nu vreau sa stric relatiile cu oamenii pe care ii iubesc. Mentionez ca sunt clasa a 12-a si am un an destul de stresant, o fi si asta un motiv...pe langa varsta in sine. Imi recomandati pe cineva? As prefera sa fie barbat, sau femeie mai in varsta, nu am incredere in pustoaicele care au terminat Psihologie asa, pe banda rulanta...
Multumesc frumos!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Caut psiholog in Bucuresti"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (21)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna seara Anamaria
Din mesajul tau inteleg ca ai nevoie de cineva care sa te ajute sa previi problemele ce pot apare datorita faptului ca tu ai observat ca se intimpla ceva cu tine care iti poate afecta relatiile cu persoanele dragi tie
Spui ca ai nevoie de o persoana care sa fie mai in virsta fie barbat, fie femeie pentru ca in "pustoaicele care au terminat psihologia" nu ai incredere
Ce vreau sa spun este ca pina un psiholog sa poata practica psihoterapia sau consilierea trebuie sa treaca prin multe etape de pregatire
Asta inseamna ca cei care au aviz de libera practica sunt apti sa ofere ajutor specializat
La fel de importanat este si relatia care se stabileste intre psihoterapeut si pacient, adica cu ce fel de persoana te simti tu mai bine. Poate cu un barbat, poate cu o femeie.
Asta numai tu poti sa stii
Poti gasi si pe acest site psihologi care au pregatire in psihoterapie sau consiliere
sau poti intra pe situl Colegiului Psihologilor din Romania
Daca iti este ok.ma poti suna si pe mine si stabili o programare
Si da. Clasa 12-a este un an greu.
Iti doresc succes in demersul tau
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro