Am 23 ani iar peste 5 luni voi implini 24,am un loc de munca de care sunt aproximativ multumita(lucrez ca si contabil),ma consider o persoana placuta fizic cu simtul umorului si suficient de inteligenta.Locuiesc in prezent cu parintii ,mai am o sora iar relatiile cu cei de acasa sunt relativ bune ca in orice familie normala.Problema mea majora sau mai bine zic frustrarea mea este lipsa unui partener.Probabil ca tocmai am folosit cuvintele unei adolescente de 16 ani dar in conditiile in care pretendentii exista dintodeauna si nu mi-a fost niciodata greu sa atrag persoane de sex opus incep sa cred ca am o problema in a retine pe cineva langa mine pentru o relatie de lunga durata.In general persoanele din grupul meu de prieteni au deja un partener ,unele din prietenele mele sunt deja casatorite,si simt ca nu mai putem imparti aceleasi activitati pentru ca sunt singura care nu are inca un partener.Nu sunt din categoria"femei cu moravuri usoare",ies destul de mult,sunt o persoana suficient de sociabila,repet nu-mi lipsesc pretendentii doar ca in momentul in care incep o relatie cu cineva ceva iese rau si de cele mai multe ori si viata"in paradis" are o durata de maxim cateva luni.Imi dorec o relatie si ma simt exclusa de ceilalti din acest motiv desi nu sunt cu nimic mai prejos ca restul,dimpotriva.Am incerdere in mine ,si nu stiu ce se intampla ,dupa fiecare esec incerc sa ma automotivez si cred ca problema este la mine deoarece de fiecare data finalul este acelasi.Am nevoie sa ma simt iubita si cred ca lucrul acesta s-a transformat in disperare si neintentionat fac ca acest lucru sa fie simtit si probabil oricine se indeparteaza.Am nevoie de un sfat,defapt vreau sa vorbesc cu cineva care se afla inafara problemei.Sper ca am sa primesc un raspuns.Multumesc daca ati avut rabdare sa cititi pana aici.
PS:o zi frumoasa si multumesc anticipat pentru raspuns,sfat...
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Buna ziua"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (26)
patryk (acum 11 ani)
Stii ceva?Pot sa zic ca si eu am trecut prin asa ceva,desi sunt baiat nu mergea prea mult relatia,sau parca as fi avut ceva vare te indeparteaza. si singur mi-am dat seama ca nu am avut nimic eu doar am incercat sa fiu altcineva. fii tu insuti si nu te gandi prea mult la un partener,pt.ca at.cand te astepti mai putin o sa apara in viata ta.fii serioasa si nu incerca sa fii ca altele,daca nu acuma mai tarziu o sa vezi ca baieti asta cauta,seriozitate si naturalete. Pa!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
alesia29 (acum 11 ani)
Nu stiu cum sa reactionez,mi-e frica sa fiu "eu" pentru intodeauna ma gandesc ca nu sunt suficient de buna pt celalalt desi nu am motive sa vad asta.Dupa cum am spus incerc sa ma "automotivez" dar "cad" prea repede.Trec de la o extrema la cealalta si intrebarea ramane mereu aceasi"cum trebuie"?Am aproape totul si nu am manualul de utilizare.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de alesia29
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de alesia29
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Gabriela Miu MPsih. Gabriela Miu este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna, alesia29, fiecare din noi avem nevoie sa iubim si sa fim iubiti. Este evident ca la un moment dat intervine frustrarea cand iubirea se lasa asteptata. Din ceea ce ai scris tu se evidentiaza trei idei:ceva iese rau/ problema este la mine/finalul este acelasi. Pari intr-un fel de repetitite din care nu reusesti sa iesi, relatiile se termina la fel, poate alegi mereu acelasi tip de barbat...Pare iarasi o problema faptul ca te simti exclusa cumva din grupul de prieteni ,ca nu mai poti lua parte la activitati comune in conditiile in care, din cate inteleg, nu te respinge nimeni. Ai putea ,de asemenea, sa te gandesti ce inseamna iubirea pentru tine, in ce fel ai simtit-o pe parcursul vietii, daca ai o familie in care iubirea este prezenta, intr-un cuvant daca ai fost invatata sa iubesti si sa oferi iubire. Apoi,ce semnificatie are o relatie, ce modele de relatie ai sau ai avut, in ce fel te implineste o relatie si ce te impinge sa respingi? Este intr-adevar dificil de gasit raspunsuri de una singura si totusi nimeni inafara de tine nu ti le poate da. Asa incat recomandarea mea este sa incepi o psihoterapie pentru a intelege ce nu merge bine si care sunt cauzele. Stiu ca exista inca multe retineri in legatura cu psihoterapia, insa nu trebuie sa iti fie nici frica (terapeutul este o persoana calda, deschisa) si nici rusine (asa cum corpul uneori se imbolnaveste si psihicul nostru este in impas uneori si trebuie ajutat). Cauta in orasul tau un terapeut (eventual de orientare psihanalitica - pentru ca aceasta ramura a psihologiei se ocupa cu explorarea trecutului si a inconstientului) impreuna cu care sa afli cauzele care duc la frustrarea ta. Mult succes! Psih.Gabriela Miu.
Psih. Gabriela Miu
www.psihoploiesti.ro
Tel. 0727750552