Citind pe forum doresc si eu sa pun o intrebare in speranta unei lamuriri de specialitate.
Am 60 de ani sint inca foarte activa, am luccrat in contabilitate 40 de ani avind functie de conducere23 ani.Amiesit la pensie(scriptic)dar in fapt cumulez inca de 6 luni aceeasi functie pentru ami preda activitatea.Ce ma ingrijoreaza in ultimul timp este insomnia de care sufar tot mai mult,senzatia ca nu am aer,cu toate ca la inima nu am absolut nimic.Nu am folosit niciodata calmante si adjuvante de nici un fel,considerind ca prin vointa poti face minuni,ba din contra am cautat sa ridic moralul altora.Acum simt ca ma depaseste ceva.Ce sa fac?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "ATAC DE PANICA?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (28)

Psiholog Radu Ioana MPsiholog Radu Ioana este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna seara, desi am putine date din mesajul pe care l-ati scris, va pot spune ca insomniile pot aparea pe un fond de tensiune psihica, neliniste, agitatie interioara. Senzatia ca nu aveti aer nu este conditie suficienta pentru a va ingrijora de un atac de panica( asa cum inteleg din titlu).Sunt necesare mai multe informatii despre dificultatea dumneavoastra pentru a se putea contura situatia clar. Ma puteti contacta telefonic : Psiholog Ioana Radu 0724389091.