Buna seara! va rog foarte mult sa ma ajutati am 30 de ani am un copil si sunt ff speriata , de aproximativ 6 7 luni am niste stari ciudate este adevarat nu au fost toate ok in familie dar nici tragedi totul am trecut in final cu bine , cu sotul sunt ok nu am probleme, pina intro zi cind mam descarcatunei prietene f une am plins si gata dar... dupa aceasta intimplace nefericita atotul a revenit la normat. pina intro zi cind ma luat o stare de lesin de la picioare ,in toto corpul de atunci ma chinui cu aceste stari . timp de 2 3 luni ao fost fff dese dupa care am incercat sa nu le iau in seama si sau rarit dar.. au inceput sa reapara.ce sa fac? atunci cind le am imi doresc sa dorm atit sa nu le simt nu sti daca ma intelegeti...... chiar daca sunt fericita in anumit monent ori vin de la sine fara sa ma gindesc la acea stare ori....... imi aduc aminte ca imi este frica sa nu revina casun bine sunt fericita si bineinteles apare. Va rog sa imi spuneti depresie sau anexietate? este grav ? se vindeca? cum? mentiones ca nu lucrez sunt casnica si . sotul meu din discutile despre psiholog , psihiatru etc. nu este deacord . ce sa fac sa nu fiu nevoita sa ajung laun psiholog? va multumesc din suflet astept raspuns .SANATATE!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anexietate si lesin! ajutor!"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna seara,
Din ceea ce descrieti dvs ar putea fi vorba despre o tulburare anxioasa, dar pana nu vi se face un examen psiholog in mod direct nu se poate spune cu exactitate. Ceea ce simtiti dvs sunt raspunsuri somatice (fiziologice, la nivelul corpului) la starile emotionale tensionate. Daca veti continua sa le ignorati ele se vor agrava in timp. Alegere este a dvs spre ce specialist sa va indreptati si nu a sotului dvs pentru ca este vorba despre sanatatea dvs. Imi dau seama ca el este cel care castiga banii, dar, cred, ca ati facut intelegerea de comun acord cu faptul ca dvs sa deveniti casnica.
Cu ajutorul psihoterapiei, in timp, veti reusi sa renuntati la aceste manifestari somatice si sa nu va mai fie perturbata viata.
Alegerea va apartine dvs si nimanui altcuiva.
Daca va hotarati pana la urma sa mergeti sa urmati un proces psihoterapeutic si sunteti din Bucuresti ma puteti contacta cu incredere.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro