Buna ziua,
M-am indragostit de un barbat cu 10 ani mai in varsta. Mi-a marturisit ca in trecut a decis impreuna cu fosta prietena ca nu vor sa aiba copii. Crezand ca vor fi impreuna pentru totdeauna, si-a facut vasectomie.
Relatia noastra este la inceput. Simt ca aceasta s-ar putea transforma in ceva de lunga durata. Insa, ideea ca el nu poate avea copii ma deranjeaza foarte tare.
Ma intreb daca nu ar fi mai bine ca acest factor sa duca la terminarea relatiei noastre acum decat mai tarziu cand va fi mai dureros.
Multumesc pentru raspuns.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Vasectomie"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Marina- Lucica Balea MPsih. Marina- Lucica Balea este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Draga Anca,
Tu iubesti acest barbat asa cum e, sau iubesti ceea ce puteti avea impreuna? Cu siguranta te deranjeaza aceasta decizie, care tine de fosta relatie. Analizeaza cat de important este pentru fiecare sa aveti un copil. Daca pentru tine inseamna implinire, poate pentru el inseamna altceva. Uneori poti avea copii si nu ai alaturi cel mai bun sot sau tata si crede-ma, te simti la fel de neimplinita. Daca amandoi veti dori, poate tu vei avea un copil, sunt si alte metode. Cred ca e greu sa iei o decizie, mai ales ca trebuie sa fie cea mai buna pentru tine si sa nu ai regrete. Daca vrei sa discutam mai multe aspecte, poti veni la cabinet.Te astept cu drag.
Psih.Marina-Lucica Balea
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro