Buna ziua , va rog sa ma ajutati cu un sfat, am 21 de ani am o relatie de ani ani cu x in care am mai fost despartit de 2 ori.Provin dintr-o familie ff modesta cu multe neajunsuri, am avut o tentativa de viol in urma cu cativa ani care a avut repercusiuni asupra mea, atacuri de panica, stari de axietate ceea ce dupa aproape 5 ani le am si acuma. Vreau sa ma ajuti pritenul meu are 26 iar eu 21, il iubesc mai mult decat pe mine insumi , i-am demonstrat de N ori dar el e genul mai indiferent si rece. Prima oara cand ne-am despartit ma parasit din cauza pritenului lui zicandui pritenului meu ca eu am avut treaba cu cel care era sa ma violeze..etc etc ..pe langa ca ne certam foarte des si mult, era genul care punea restrictii cand eram in liceu imi zicea sa stau mai mult in casa ca eu stateam in casa lui si el era la facultate la bucuresti, incepuse sa-mi vb mai urat,sa ma jicneasca " proasto. cap sec, nu te duce mintea" si altele nu ma jicnea ff des dar cand era nervos o facea...atunci m-am desparti 2 luni de el am avut un soc, eram disperata sa ma impac cu el, plangeam, il imploram sa ierte pt ceva ce nu am facut dar totusi ma dat afara din casa..Am gresit doar ca l-am mintit in legatura cu o pritena de-a mea ca avea un amant pe langa pritenul lui cel mai bun, si am iesit de 3 ori cu ea fara ca el sa stie...dar imi era frica sa-i zic pentru ca nu ii convenea sa ies cand eram la liceu si ma saturasem de aceea l-am mintit.NICIODATA NU L-AM INSELAT,NU AM VB CU ALT BARBAT,NICI LA TEL,NICI PE INTERNET, ii dovedeam cat de mult il iubesc acuma 2 ani il imploram sa ma ierte mereu dar nu avea efect....A trecut timpul si a vrut sa ne impacam ca p***a am zis da ...venise revelionul fix in ziua aceea am fost la el la revelion toate bune si frumoase acolo era un baiat care il stiam de cand aveam 15 ani nu am avut nici o relatie cu el , dar a 2 zi acel baiat ia spus surorii lui ca eu in seara revelionului ma dadeam la el, ca dansam provocator..ceea ce nu era adevarat pritenul meu fiind cu mine toata seara ...dar surpriza la crezut ...dupa ce ne-am impacat...am stat amandoi am doua 2 de revelion ce credeti? Ma injura , imi vorbea urat ca l-am facut de ras am plecat de la el,,, dupa un timp si-a dat seama ca am gresit iar ne-am impacat...ce credeti? mi-a zis dupa 3 zile" ca sunt subiectiva .,ca familia lui ii vrea binele, ca vrea sa vorbeasca si cu ei...era sa fac infart cand am auzit ...eram distrusa psihic....Ne-am impacat inainte cu 2 cateva zile de paste ne ce cam certasem si inainte am fost la bunica lui la tara acolo vedeam ca era schimbat ne ami si certasem si de la tigari ii zice ca o sa regret tot...si ma paraseste iar a doua zi de paste ...ma cheama bunica lui si imi zice ca eu nu-s buna pentru el ca eu nu am bani ca sunt exact ca unchiul lui care se presupune ca l-ar fi omorat pe tatal lui ...si multe vorbe grele si ma trimis acasa...Am incercat sa ne impacam plangeam il imploram dar nimic ma dat afara iar cu bagaje cu haine cu tot intr-un sfarsit am plecat la mama ....imi era greu fara el plangeam atat de mult si sufeream incat simteam ca nu mai rezist,parca eram intr-o depresie doar plangeam ascultam muzica nimic nu ma mai impresiona , nu mai invatam la scoala au trecut 4 luni de cand nu mai eram cu el si era terminata ...pana m-au dus colegele la psiholog acolo in 4 luni am reusit sa-mi revin incet cu inctu facand tratament antibiotic si altele ...ma ajutat psiholoaga sa ma incurajeze sa plec la facultate cu toate ca eu nu aveam bani sa mananc dar am reusit sa plec intr-un sfarsit in Bucuresti la facultate si munceam si ma intretineam singura un an de zile. Dar dupa 8 luni apare iar el ca amici si din vorba in vorba iar ne-am impacat....a fost frumos primele luni ..am venit inapoi de la facultate acasa pentru el dar ma face sa plang multtt acuma, ma face sa suafar multt, nu pot dormi noptile si zice ca sunt nebuna ca mi le fac cu mana mea. Mentionez ca ma ajutat mult si cu bani , si cu haine si cu scoala dar si eu la randul meu cu ce am putut, el zice ca ma iubeste mult ca nu ii trebuie alta femeie si ca asa e el mai rece , sa nu mai zic nimic cand e nervos ca de aia vb urat nu se intampla prea des dar se intampla...ma ajutat mama lui sa-mi fac dintii , nu e genul sa iasa prin baruri, cu prietenii , ma ajuta in casa cu tot, nu trag de el dar de ce ma face atata de mult sa plang? Eu sunt rac vreau mai multe dovezi de iubire si el a zis ca e maximu ce poate sa-mi ofere, in ultimul timp ne certam ff des din p***ai din nimicuri, recunosc cand imi zice ceva il STRESEZ , RIDIC TONUL TIP .dar nu mai rezist , am suferit mult la viata mea batai de cand eram mica, traume in familie,stand cu chire nu am avut bani sa fac scoala dar am lucrat de la 15 ani si ma mai ajutat o matusa,tentativa de viol,mama e bonava si multe altele mai grave .....dar il iubesc multttt pe el...dar imi zice ca-s nebuna ca exagerez ca ma iubeste ca el nu e femeie sa fie ca mn ca sunt prea pupacioassa prea lipicioasa....ii fac mancare curatenie si ne certam ca zice ca nu fac bine curat el e disperat cu curatenia ma critica in ultimul timp...nu stiu ma termina povestea asta mai ales ca am atacuri de panica si stari de axietate zi de zi ora cu ora ....mie frica sa fac ceva sa nu ma paraseasca iar ...ma iubeste imi acorda atentie mi-a mai dovedit ca ma iubeste dar nu cat m-ar face pe mine fericita, Ceea ce ma doare ca ma mai respinge in pat nu des dar ma simt ca un nimic ...se face ca nu vede dar eu in 3 ANI NICIODATA NU L-AM RESPINS NU L-AM INJURAT ...eu recunosc ca am defecte sunt o fire sensibila, ma enervez usor, ridic tonul..tip dar nu mai suport viata asta si atata suferinta plang din orice si nu-l intereseaza cum pune capul pe perna cum adoarme ...daca ne certam dupa o ora ca si cum nu s-a intamplat nimic vine vorbeste ma pupa si ma irita in mine ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat..Il iubesc mult dar nu stiu cum sa fiu si eu mai indinferenta nu pot ca as isneamna sa ma prefac emreu eu sunt pupacioasa atenta sa-l iau in brate sa ma joc cu el ...si el e...dar park la un moment dat il plictisesc zice sa-l mai las...mi-a dovedit ca ma iubeste ....dar am indoilei acuma ....eu una cand iubesc nu as putea sa-l fac sa planga sa sufere sa-l dau afara ...cum a facut inainte...El daca nu iese sau nu are multi priteni nici eu nu trebuie sa am sau sa ies ca nu-s ca vagaboantele ....Cel mai mult ma doare ca se uita la mine si imi raspunde cateodata cu atata indiferenta si mult sictir de ma bufneste plansul ...si im izice" PLANGI CA ATATA STII SA FACI" ....mie greu daca m-as desparti parca nu vad altul mai bun ....dar park inainte eram disperata dupa el ...dar acuma mie frik sa nu-l pierd iar ...dar nu mai e farmecul ala de la inceput ....asa ne intelegem de multe ori facem macnare amandoi curatenie ...dar urmeaza si certuri....CE SA FAC???? AJUTATIMA VA ROG? NICI EU NU STIU DACA MAI E IUBIRE DIN PARTEA LUI....a avut ff multe femeie care mureau dupa el si poate de atsa e asa sigur pe el...mereu imi zicea ca gaseste 10 ca mine dar tot la mine se intoarcea ...nu-s urata ...nici ff grasa dar ma disperaa sa slabesc am 1.79 75 kg ...ar trebui putin dar cand vede ca mananc prajit si se enerveaza ma face grasa...prtienii lui ziceau mereu ca el a avut femei una si una dar eu am vazut poze si fara modestie sunt arat cel mai bine dintre toate toti au zis si toate pritenele mele si asta vad si eu ...ma face sa ma simt inferiora lui ca eu niciodata nu o sa fiu ca el, nu o sa am cunostintele uli ,,ca el a invatat ff mult..si ca eu ar trebui sa ascult de el ca e mai mare stie mai multe si nu ma invata de rau ...asa si e poate dar ma deranjeaza cum o zice mereu ...eu nu am invatat atata de bine ca el la scoala dar nu-s atat de p***a ....si scoate vb urate , imi scoate ochii cat ma ajutat...cand se eenrveaza ma compara mereu cu mama ca sunt ca ea ca o sa ajung ca ea si multeee....ASTA E DOAR O PARTE ...EL NU BEA, NU IESE IN BARURI DECAT C PRITENII MAI RAR CA NU PREA ARE...STA CU MINE NU IESE FARA MINE LA DISCOTECA SAU UNDEVA MA IA SI PE MINE DACA IESE SI PRITENII CU PRITENELE LUI MA AJUTA IN CASA, MA AJUTAT SA TREC EPSTE TENTATIVA AIA DE VIOL DAR DUPA MI-A SCOS OCHII, MA AJUTAT CU BANUTZI DE O HAINUITZA SAU DE CE AVEAM NEVOIE DAR SI EU CAND AM AVUT LA FEL AM FACUT ,IMI ZICE MEREU DUPA CE NE IMPACAM CA MA IUBESTE CA NU VREA ALTA FEMEIE CA SUNT SINGURA CARE MA VREA, DAR TOTUSI CND E NERVOS FACE TOATE ASTEA VB URAT NU NEPARAT MA JICNESTE DAR MAI INJURA ...IMI SCOATE OCHII...MA CRITICA /...MA DESCONSIDERA ....aaa si cand am fost 8 luni despartiti el a avut pe putin 6-7 fete...iar eu nu am avut cu nimeni contact sexual nici o relatie doar ieseam la sucuri ....ce sa fac??? nu as vrea sa ma despart de el? mereu im izice ca-s stresez ca-s prea cicalitoare asa si este cand ma enerveaza vb mult tip plang ....cum sa ma comport?? se merita? oare sunt nebuna si nu-mi dau seama? singurele mele gresli au fost : acuma 2 ani l-am mintit nu ii ziceam adevarul despre pritentea pritenului lui si am iesit de 3 ori ZIUA DUPA SCOALA FARA SA STIE , L-AM MINTIT CU FUMATUL SI EU TOT FUMAM ....SI RIDIC TONUL MA ENERVEZ SI MA SUPAR FOARTE REPDE...DAR niciodata nu l-am inselat stie cat de mult il iubesc ....zice ca vrea sa fiu sotia lui sa ne luam ...offf doamne cate ar fi de zis ...dar ajutatima va rog din suflettt deoarece simt ca nu mai rezist plang sufar din cauza vorbelor tonului lui ...a si daca am uitam sa -l sun cand am iesit la un suc exact inainte sa ma duc face un scandal ca azi de nu mai pot dormi cum nu pot dormi acuma ...si face ambitie ca de acuma nu o sa mai iesim ca nici el nu o sa mai iese si nici eu nu am sa mai ies ca sa nu mai am motivv...offf sunt copilarii de la ce incep dar devin asa mari probleme ...IMI CER SCZE CA AM SCRIS ANAFABET DAR MA SIMT CAM RAU SI CAT AM PLANS NICI NU VAD BINE ...!! Ar mai fi multe de zis....dar am scris ffff mult
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Va roff din sufletttttttttt un sfat ...aveti rabadare sa cititi si povesea mea si ajutatimaaaaaa !!!! Va multumesc"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (18)
mariuca (acum 13 ani)
buna
eu cred ca cel mai bine ar fi ca tu sa nu mai plangi atat..e stresant ca cel de langa tine sa planga toata ziua..daca ai plange mai rar poate ar fi si el mai atent..dar tocmai ca plangi din orice il face sa nu te mai bage in seama.. stiu asta din propie experienta
apoi..incearca sa privesti totul ca si cum din partea ta ar fi tot una daca va despartiti sau mai continuati. incearca sa fii mai rece, mai sigura pe tine si sa-i zici clar in fata ca nu e sfarsit de lume pt tine daca va despartiti si daca continua sa te supere poti pleca oricand. tb sa-i arati ca esti sigura pe tine si puternica
la mine asta a mers..si acum e mult mai bine
daca nu reusesti sub nici o forma il pararesti..nu merita sa te stresezi daca el nu te apreciaza
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Alina Ionescu MPsih. Alina Ionescu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziua. Relatia voastra va aduce suferinta, pentru ca nu reusiti sa fiti cu adevarat impreuna. Se aseaza intre voi durerile trecute, durerile tale, ale lui, ranile pe care vi le-ati facut unul altuia. Incearca sa asezi lucrurile in sufletul tau, porneste de la tine. Fiecare se poate schimba pe sine. Cred ca ai nevoie de un psiholog, pentru ca ai trecut prin multe. Am simtit multa energie pe care o pui pentru a-ti construi o viata destul de nefericita... sunt sigura ca o poti folosi mult mai bine, iti poti alege o viata diferita: echilibrata, fericita, cu reusite. Trebuie sa incepi sa te privesti pe tine insati cu dragoste, sa incepi sa te intelegi. Cand te vei pretui pe tine insati si ceilalti te vor pretui. Pana acum, ai reactionat la ceea ce ti-a oferit viata. Poti alege sa hotarasti singura ceea ce vrei sa traiesti in continuare!