Buna ziua. In urma cu o jumătate de an, am cunoscut o femeie minunata alături de care am început o relatie foarte frumoasa, asa cum amândoi ne doream fiind profund dezamăgiti de relațiile trecut. Toate bune si frumoase, ne-am mutat împreuna, ne iubim foarte mult si nu ne-am greșit unul altuia niciodata. Viata noastră s-a schimbat radical, in bine. Au mai fost mici certuri, dar generate te p***ai, cărora le-am facut fata imediat. In urma cu câteva zile, printr-o întâmplare, stand de vorba cu un prieten vechi si comun, am aflat ca ea, a stat cu un bărbat însurat, timp de câțiva ani de zile. Am intrebat-o de fostele ei relații, si asa s-a ajuns si la tipul asta despre care nu vrea sa-mi dea multe informatii, spunând ca ii e rusine ce-a facut, ca face parte din trecutul ei si ca nu mai conteaza. Ca a suferit mult de pe urma acestei greseli, etc. Era sincera. Nu i-am
Spus ce stiu, nici ea nu a dat detalii, dar bănuieste ca stiu ce a fost de fapt. Aceasta informație tinde sa-mi schimbe comportamentul fata de ea.. Si imi pare rau. Ma tot întreb cum a putut sta cu ala, si însurat cu copii, e si un gras hidos- dupa parerea mea. De ce a trebuit sa faca asta si eu sa aflu. Parca mi-am
Schimbat asa toate imaginea pe care mi-o conturasem despre ea. Nu stiu ce sa mai fac... Parca nu mai pot sa fiu ca înainte si imi pare foarte rau
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Trecutul iubitei conteaza ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Alexpope, iti inteleg dezamagirea cum ca fiinta iubita pe care o investeai cu incredere si respect - a avut o relatie cu un om insurat, cu copii, gras si alte aspecte neplacute. Poate este si teama ca nu cumva sa greseasca si in relatia cu tine. Insa atata timp cat alegi sa privesti in trecut nu mai acces la prezent.
Daca pana acum relatia voastra a decurs armonios, de ce ai lasa fantomele trecutului sa o bantuie?!
Fiecare om are greselile lui, experintele de viata mai placute sau mai neplacute.
O atitudine mai adecvata ar fi aceea sa respecti nevoia partenerei de a nu-ti da detalii despre trecutul ei, sa apreciezi comportamentul ei in relatia cu tine si sa incepi din nou sa te bucuri de prezent.
Daca nu poti depasi aceasta problema, poti apela la consiliere psihologica sau poti veni cu partenera la cateva sedinte de cuplu.
Mai multe detalii poti citi pe site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
Toate cele bune!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/