Buna seara.Locuiesc impreuna cu prietenul meu din martie si sunt insarcinata de 4 luni.Problema e ca la o luna dupa ce m-am mutat cu el am inceput sa ne certam,iar eu am vrut sa plec mereu facandu-mi bagajul.El nu m-a lasat sa plec niciodata pentru ca mi-a zis ca asa e la inceput si multe cupluri incep asa cand locuiesc impreuna.Am zis mereu ca o sa fie armonie,dar uite ca nu a fost decat foarte rar..De cand sunt insarcinata ne certam si mai rau,ba chiar a ajuns sa ma jigneasca in ultimul hal iar eu am inceput sa devin agresiva;la sfarsit dand mereu vina pe mine.Eu,una,sunt in stare sa imi admit greselile,el nu..As vrea sa plec,dar observ ca dupa ca fiecare cearta vine la mine si imi zice ca e vina mea,iar in cele din urma ne impacam...si minunea tine 2 zile.Nu stiu ce sa mai fac..Ne certam in fiecare zi si mi-e frica ptr bebe.Da-ti-mi un sfat,va rog!Ce sa fac?!Sa plec sau sa astept sa ne acomodam?!Mie mi-e foarte greu ac***a in vedere ca mi-e greu sa uit tot ce se intampla..desi observ ca pentru el e mai usor.Va multumesc anticipat.O seara buna.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sunt insarcinata si am parte de jigniri si certuri zilnice."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (50)
ochi negri (acum 12 ani)
Bineinteles ca trebuie sa pleci!Nu este adevarat ca ...asa-i la inceput.Armonia vine din respectul fata de celalalt ,iar respectul vine din educatie.Pe parcursul vietii mai apar discutii,nimeni nu-i perfect,toti avem slabiciuni si toti putem gresi.Unele greseli se iarta,altele nu,dar in nici un caz nu tebuie sa se ajunga la agresivitate,nici verbala,nici fizica.Daca de pe acuma ai parte de asa ceva,binele pe care il astepti,nu va veni.Pacat ca nu ai avut rabdare sa va cunoasteti mai bine inainte sa faceti un copil.Iar acest copil nu va va lega mai mult,poate dimpotriva,vin responsabilitati pe care nu si le va asuma si va fi si mai ''''sucit''''.Gandeste-te bine daca merita sa continui viata alaturi de el,daca asta ti-ai dorit...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ochi negri
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ochi negri
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Iuli (acum 12 ani)
Si daca situatia era asa, de ce nu te-ai protejat?! Ce te faci cu un copil de mana si un barbat care nu te va respecta niciodata, care poate te va jigni sau cine stie mai rau, in fata copilului? Ce o sa faci cand o sa te intrebe copilul "mami dar tati de ce nu ne iubeste?" Ar trebui ca tocmai la inceput sa fie frumos totul! Pe parcurs, dupa ani si ani daca mai apar "frecusuri" as intelege, dar daca de la inceput voi nu va intelegeti e clar ca nu merge. De ce sa faci un copil in situatia asta? De ce sa faci un copil pe care sa il chinui? Copilul niciodata nu uneste ci dezbina un cuplu si asa fragil pentru ca presupune MULT efort, bani, chin, daca acum va este asa greu, dupa ce se naste va fi insuportabil. De ce nu va protejati si nu faceti un copil atunci cand stiti ca ii puteti oferi liniste si intelegere, nu cearta si reprosuri?! Nu pot intelege aceasta gandire.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Amberlino (acum 7 ani)
@Iuli: Un comentariu de la care, daca te abtineai, filosoafa ramaneai! Am pierdut itmp citindu-l, pur si simplu pentru ca faci parte din categoria oamenilor care se grabesc sa judece inainte de a incerca sa inteleaga ca nu toti suntem la fel. Fallenstar cauta ajutor aici. Cu oameni ca tine care dau in cap, numai ajutor nu a primit. Si ti-am scris asta, chiar la ani dupa ce ai raspuns, in speranta ca poate - data viitoare - te vei abtine sa judeci.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Amberlino
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Amberlino
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua
V-ar fi de folos daca ati incerca terapie de cuplu
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
psihoterapiecabinet.com.ro
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psiholog Liliana Puchea
2
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psiholog Liliana Puchea
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Psihologia cuplului.
Inscrie-te aici!

Psih. Delia Mihaela MPsih. Delia Mihaela este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna,
Asa cum te-a indrumat si Liliana solutia cea mai sanatoasa este terapia de cuplu, iar daca iubitul tau refuza, terapia individuala...plecand de acasa fara sa cunosti cu adevarat ce s-a intamplat de ati ajuns in aceasta situatie nu faci decat sa fugi de problemele care se pot reintoarce alaturi de un alt partener.
Ramanand in aceeasi situatie, in afara nefericrii tale, vei avea un copil traumatizat care va somatiza intotdeauna la conflictul din familie.