Am o problema de cuplu destul de grava:mai exact sotul meu ar trebui sa fie femeie in casa pt ca este fixist tiicar si meticulos ca noi femeile,dar dincolo de toate cicalelile daca nu fac ca el iese cu mare scandal nu ne mai vb cu zilele etc.banuiesc in acelasi timp ca se intasnleste inca cu foista ca tot ma compara cu diverse si chestia asta ma deranjeaza ce-i drept nici mie nu imi sta capul la banii dati pe la saloane etc si acasa nu am timp pt ca tre sa fiu la cheremul lui nu stiu ce sa fac xdar am ajuns in stadiul in care nu mai rezist nici fizic nici psihic poate ma puteti voi ajuta
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Probleme cuplu"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (9)
Calugarita (acum 12 ani)
Am ''''''''beneficiat'''''''' si eu de un astfel de sot. Fixist, foarte ordonat in privinta lucrurilor lui, dar in rest, nimic. Ii placea foarte mult ordinea, dar altul s-o faca. Cand venea de la servici, fereasca Dumnezeu sa gaseasca vreo jucarie de-a copiilor pe jos ca facea un scandal monstru. Acum este un fost sot. Nu cumva sotul tau este fecioara? Astia-s chisati si ai naibii. Daca deja te certi cu el si nu ajungeti la intelegere, nu stiu ce poti face. Nu este bine ca nu va vorbiti cu zilele, asa am facut si eu si am ajuns la despartire definitiva. Este importanta comunicarea, trebuie sa lamuriti lucrurile sa ajungeti la un compromis. Poate lui ii convine sa nu vorbiti, la mine asa s-a intamplat. In felul acesta el poate sa faca ce vrea, sa nu-ti spuna unde a fost, cand vine acasa si/sau daca vine. Daca-l iubesti si vrei sa ramaneti impreuna, faceti treburile impreuna. Sa faca el ceea ce nu-i place. Dar, daca te cicaleste precum o soacra, inseamna ca nu prea te iubeste ori nu stie sa se poarte. De la cicaleala, la insulte, injuraturi si-apoi bataie, nu-i decat un pas.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
TIC (acum 12 ani)
CALUGARITA ...nu cumva tu esti zodia MAGARITA ... ? asta pentru ca ai jignit barbatii nascuti in zodia fecioara !
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Florentina Bocai MPsihoterapeut Florentina Bocai este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Ana,
In situatia in care te afli - comunicare agresiva in relatia de cuplu-
e indicata terapia de cuplu cu un psihoterapeut cu experienta din orasul tau ,
iar daca sotul tau refuza terapia ,
te sfatuiesc sa faci tu terapia individuala . E necesar sa invati noi tehnici ce comunicare si metode de gestionare a stresului, asfel incat sa nu mai permiti sa fii agresata de sot , sa te cunosti mai bine , sa cunosti / observi cum anume sunt indeplinite propriile tale nevoi in cuplu.
Numai bine iti doresc,
Psihoterapeut  Florentina BOCAI
www.florentinabocai.ro