Buna ! mi-a trebuit ceva timp ca sa cer un sfat in problemaa mea...sunt casatorita de aproape 4 ani si avem o fetita de un an si jumatate. Sotul meu e un om bun cu toate ca pot sa numar pe degetele de la o mana de cate ori mi-a spus ca te iubesc...mereu spune ca demonstreaza asta si nu trebuie sa o spuna.Sunt enorm de multe serile pe care eu le petreceam singura in casa asteptandu-l in timp ce el era cu prietenii care nu au familii...la remii, carti sau bere. Se ridica de la masa si pleaca in mare viteza...caci il asteapta.Am crezut ca toate astea se vor schimba in momentul in care o sa avem un copil dar m-am inelat amarnic...nu joaca pe bani carti nu cheltuie la bere sume mari dar prefera sa isi petreaca timpul cu prietenii decat cu mine...parca in prezenta mea e inchistat , incorsetat.Il iubesc enorm si ma doare enorm lipsa lui, intr-o seara cand l-am sunat m-a intrebat ca ce are de facut acasa sa-l las ca o sa vina el...
oare chiar nu-i pasa de mine ?
Poate am gresit ca i-am aratat ca il iubesc si ca sunt gata sa fac orice pt ca sa fie fericit, poate ca am gresit ca i-am dat libertatea sa faca ce vrea sa mearga unde vrea, sa iasa fara mine...vad cupluri care sunt mereu impreuna, care isi petrec timpul impreuna... oare sotul meu de ce nu ma vrea? pt ca stie ca sunt mereu acasa si-l astept ? oare a vrut langa el doar o simpla menajera si o bucatareasa ?
lacrimi, multe lacrimi....
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Prietenii mai buni decat sotia"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (35)
Iuli (acum 12 ani)
Cu el ai vorbit SERIOS despre aceste lucruri? L-ai luat intr-o zi la restaurant si i-ai explicat cat de mult suferi? I-ai spus ca intr-o buna zi il va intreba si fetita "tati de ce nu stai cu noi"? Sau "tati nu ne iubesti de pleci tot timpul"? Umbla la sentimentele lui. Am impresia ca nu aveti o comunicare buna. Esti independenta financiar? Sper ca da, astfel ca il poti ameninta cu divortul daca nimic nu merge. Trebuie sa inteleaga ca nimeni nu trebuie sa aiba garantia ca celalalt va sta langa el oricum si oricand. Trebuie sa inteleaga ca exista SI riscul sa te piarda daca nu isi schimba atitudinea. Nu mai fi tot timpul disponibila. Lasa-l si pe el cu copilul o seara si iesi cu prietenele sau cu cineva. Poti sa nu ii spui cu cine si unde, asa cum face si el banuiesc cateodata. Fii mai ferma. Stiu ca e usor de zis si greu de facut, dar daca vrei sa ai langa tine un sot, un tata si un sprijin, trebuie sa schimbi foaia si sa fii mai tare pe pozitii. Nu trebuie sa nu se mai vada niciodata, dar o data la 2 saptamani ajunge. Daca s-a casatorit si a facut un copil, sa isi asume!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
2
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Preda Antoaneta MPsih. Preda Antoaneta este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Situatie pare un cristal cu mail multe fete, astfel ca o putem lua pe rand.
- limbaj diferit de iubire - al tau este in principal timpul acordat, iar al lui..., va trebui sa afli ce simte ca ii ofera prietenii,
- lipsa comunicarii reale intre parteneri (nu se simte in siguranta sa spuna, sa comunice ce il face sa se simta inchistat, incorsetat),
- tu spui de libertate acordata ca si cand ai vorbi de un copil careia parintele ii permite sa.....si nu ca despre un partener,
- nevoie sau nevoi neamplinite in relatie, astfel ca se indreapta spre prieteni.
Nu sunt probabil toate fatetele dar.....
Toate acestea nu inseamna ca tu nu il iubesti sau nu esti o sotie si mama buna ci, simbolic este ca si cand ati vorbi limbi diferite si nu va puteti intelege. Usor, usor, se pot rezolva cu ajutorul unui psiholog care cu siguranta stie ambele limbi si poate traduce pentru fiecare.
Psiholo clinician
Antoaneta Camelia Preda
tel 0723694271