Buna.Am si eu niste mari nelamuriri.In primul rand vrea sa va spun ca locuiesc cu prietenul meu de aproximativ 6 luni,noi suntem impreuna de 2 ani.Eu am 21 de ani el are 23.in tot acest timp ne-am inteles bine,nu am avut certuri grave sau despartiri bruste asa cum se intampla in majoritatea cuplurilor,pur si simplu totul a mers bine de la inceput,de aici a venit si ideea cu mutatul atat de de vreme.Il iubesc din tot sufletul ,el a fost primul barbat din viata mea si eu prima prietena si iubita in viata lui..Toate au mers bine pana de curand..Inainte sa ne mutam ieseam mult impreuna numai noi acum insa prefera sa se joace pe calculator mai mult decat sa iesim sau prefera sa iasa cu prietenii lui,sa le acorde lor mai multa importanta decat mie,cel putin asa mi se pare.Cel mai rau imi pare ca de la o vreme nu mai comunica cu mine absolut deloc.Daca vreau sa lamuresc ceva cu el imi intoarce spatele si tace.Mai mult de atata daca ii explic ceva,un adevar care il incrimineaza ma jigneste in fel si chip.Daca incerc sa ii povestesc despre colegele mele pe care si el le cunoaste ca sunt mai putin cuminti si ca fac tot felul de lucruri pentru bani el drept replica imi spune cand le aduc pe acasa si sa plec eu..Spune toate astea in stil de gluma numai ca de obicei il rog sa inceteze ca nu imi plac astfel de glume,ii spun ca e de ajuns sa nu mai vb iar el face mai rau se enerveaza ca nu stiu eu de glume..Precizez ca inainte nici macar nu vb despre asa ceva.Altceva ma nelinisteste insa...Ma cert tot mai des cu el si din nimicuri..iar el mi-a zis de cateva ori sa plec (asta nu stiu daca in gluma)iar la ultima cearta ma jignit in ultimul hal..De atunci l-am respins total,nu mai vb mai deloc cu el,nu ii raspund avansurilor lui.A incercat sa ma ia in brate sa ma sarute dar fara sa discute cu mine iar eu l-am respins.De aproximativ o saptamana dormim spate in spate,relatiile sexuale au incetat de mai mult de o saptamana.Il vad ca incearca sa se apropie dar nu stiu daca procedez corect ca il tin la distanta.Sincera sa fiu nici eu nu mai simt ca as vrea in bratele lui..M-am inchis in mine.Nu vorbesc cu nimeni altcineva ,nu am pe altcineva,pur si simplu nu stiu ce e cu mine..Oare din cauza lui?oare el m-a determinat sa fiu asa? Ce sfat imi dati?Cum as putea sa procedez sa redevin eu ! Va multumesc anticipat
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Oare procedez corect?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
Adrienne (acum 13 ani)
Glumind se pot spune cele mai mari adevaruri............in rest, depinde doar de tine.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Adrienne
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Adrienne
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
silvia (acum 13 ani)
Daca nu te respecta acum, nu te va respecta niciodata. Comportamentul lui nu se va imbunatati. Dovedeste p***a crestere si lipsa de iubire. Daca nu-si schimba comportamentul, lasa-l si nu te uita in urma. Nu te asteapta o viata buna langa el. Asta-i parerea mea, dar tu faci cum vrei.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Anisia Popa MPsih. Anisia Popa este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
,,Mai mult de atata daca ii explic ceva,un adevar care il incrimineaza ma jigneste in fel si chip."
,,Adevar care il incrimineaza" - spuneti dv. Oare ce inseamna asta? Ce este adevar si cu ce il incrimineaza? Existau aceste ,,adevaruri" si inainte de a locui impreuna?
,,Daca incerc sa ii povestesc despre colegele mele pe care si el le cunoaste ca sunt mai putin cuminti si ca fac tot felul de lucruri pentru bani el drept replica imi spune cand le aduc pe acasa si sa plec eu..Spune toate astea in stil de gluma numai ca de obicei il rog sa inceteze ca nu imi plac astfel de glume,ii spun ca e de ajuns sa nu mai vb iar el face mai rau se enerveaza ca nu stiu eu de glume..Precizez ca inainte nici macar nu vb despre asa ceva."
Si acum de ce vb.?
Ce incercati sa-i spuneti de fapt referitor la acele colege? De ce este important sa discutati despre ele?
Ar mai fi intrebari la care sa va raspundeti dv.
Va recomand sa mergeti la un psiholog pentru consiliere. Cu ajutorul sau puteti gasi raspunsuri, va puteti reechilibra relatia.
Toate cele bune!