Sunt casatorita de 3 ani, iar anul trecut a aparut si copilasul nostru. Odata cu el, si problemele: certuri urate, violenta, iar eu am ramas dupa toate aceste episoade cu un acut sentiment de gelozie. Pana in prezent nu am avut motive reale sa banuiesc ca ar umbla efectiv cu altcineva, insa am indicii privind o oarecare disponibilitate de-a sa: se uita dupa altele, nu este sincer fata de mine (am descoperit ca de un an sterge cu asiduitate toate apelurile cu o colega, chiar daca -spune el- sunt doar in interes de serviciu), am descoperit si siteuri mai putin ortodoxe pe care le accesa el.. Acum ma macina de nu mai pot gandul ca are constant aceasta disponibilitate si ca oricand ar putea sa se si materializeze. Cat este la serviciu (unde mai mult sta degeaba, decat face ceva si are contacte cu numeroase persoane), ma gandesc mereu ca iar sta cu ochii dupa altele si, de ce nu, lucrurile ar putea continua. Pana una alta, nu am reusit sa il fac sa inteleaga ca, daca am dicuta deschis despre orice, lucrurile ar sta altfel. Totul mi se prezinta trunchiat, slefuit, cat sa nu apara vreodata vreo EA in discutie, indiferent ca e colega, sefa, clienta etc.
Ce ma sfatuiti?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "O obsesie care ma macina, ma macina..."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Gelozia este nascuta din credinta ca nu poti sa il tii pe partener langa tine, ca nu il mai poti atrage si atunci el se va indrepta spre o alta persoana. Totusi, daca veti continua sa nu aveti incredere il el pana la urma va va insela deoarece va aparea efectul "daca tot ma acuza, macar sa ma acuze de ceva real". Depinde de ce va doriti.
In munca de consiliere a proaspetelor mamici am intalnit adeseori scaderea increderii in partea de feminitate si de disponibilitate sexuala a proaspetelor mamici.
Consider ca ce v-ar ajuta este reconfigurarea imaginii pe care o aveti despre dvs ca femeie si mama si ce rol aveti in relatia de cuplu.
Daca sunteti din Bucuresti puteti sa ma contactati pentru a stabili o intalnire si a incepe sa lucrati activ la a avea mai multa incredere in dvs.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro