Sunt cu prietenul meu de un an si ceva mereu au existat certuri sau mai bine zis momente in care el nu imi dadea atentie mi se parea ca uita de mine .Acum am stat ceva mai mult timp impreuna si am crezut ca ne vom apropia ca va fi mai bine il iubesc ff mult insa el imi spuen ca ma iubeste dar nu vad nu afce ceva care sa imi arate eu fac totul il arat poate prea mult .De cateva zile nu imi mai vorbeste la fel imi raspunde sec nu-s ce sa fac m-am saturat sa sufar nu ma linisteste niciodata nu il simt aproape nus ce sa fac ma gandesc bine daca are rost sau nu degeaba incerc sa vb cu el nu ma asculta zice ca iara incep cu ale mele .Sa stau intr-o relatie care ma face sa sufar?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nu stiu ce sa fac"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (18)
Anytsa (acum 13 ani)
Eu zic sa nu.Sau, sa te stradui tu sa te impaci cu el, dak il iubesti asa mult...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Mirkea88 (acum 13 ani)
Hai sa iti dau un sfat. Cand iubesti foarte mult pe cineva, incearca sa nu ii arati asta. Pt ca el cand o sa constientizeze ca tu esti "fiarta" dupa el, o sa isi piarda interesul fata de tine. E bine sa ii dovedesti ca iti pasa si ca tii la el, dar sa nu exagerezi cu asta. Inceraca sa tii cont de sfatul meu, fii putin mai indiferenta cu el, si cand o sa isi dea seama ca e posibil sa te piarda o sa se schimbe (asta daca te iubeste si el). Daca n-o sa mearga asa, parerea mea e ca ar fi bine s-o lasi balta, sunt baieti destui care pot sa te faca fericita. Succes !
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Mirkea88
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Mirkea88
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
carmen (acum 13 ani)
asa e m-am gandit insa se poate sa fie prea tarziu cred ca stie deja ca ma afecteaza tot ce face .
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Draga Carmen,
Se pare ca tu si prietenul tau sunteti foarte diferiti. Tu ai nevoie ca el sa-ti arate destul de consistent dragostea lui ca sa fii multumita si linistita. Din ce spui se pare ca el nu prea te implineste si ca nu reusiti sa comunicati...Practic el nu-ti ofera ce ai tu nevoie. Intr-o relatie ambii parteneri au anumite nevoi emotionale. Se pare ca tu esti defavorizata in aceasta relatie. Ca sa nu mai suferi ai doua variante:
1. sa-ti implinesti singura aceasta nevoie de iubire- adica sa ajungi sa te iubesti tu singura suficient incat sa nu mai pretinzi ca dragostea sa vina de la el - pentru ca "Cel ce nu se iubeste pe el insusi ii cere celuilalt sa-l iubeasca"
2. sau sa va despartiti Pentru ca decat o groaza fara de sfarsit mai bine un sfarsit de groaza !
Totusi aceasta relatie e bine sa te puna pe ganduri apropo de ce ti-e asa de greu sa iesi dintr-o situatie care te face sa suferi atata. Aici este o discutie mai lunga si intram in alt capitol
Sa stii ca atunci cand te saturi de suferinta ai o singura solutie, sa fii fericita ! Fericirea este o alegere personala, iar alegerea este numai a ta! Mult succes!
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro