Am avut anterior o familie,o sotie si doi copii.Totul a esuat printr-un divort, dupa 11 ani.
Cauza a constat in prea bunul meu simt,increderea prea mare avuta in ex/sotie si libertatea mare daruita .Asa am ajuns sa fiu inselat.
Mai rau ca istoria mi s-a repetat cu actuala sotie dupa o perioada de 5ani de casatorie.Am fost inselat din nou.
Mai rau e ca avem si un copil impreuna.Intrebarea e:Merita sa o iert?
GEO.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Infidelitate"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (11)
denisa-nicoleta (acum 13 ani)
BUNA.Un ghinion adevarat.Ce pot sa iti spun,eu as incerca sa o iert si sa ma gandesc oare de ce m-a inselat.Nu doar ea ci si prima sotie.Incercati sa comunicati mai mult sa va spuneti dorintele si defectele.Doar impreuna veti reusi sa depasiti aceasta perioada grea.M-ai ales ca este vorba si despre un copil la mijloc.Cu toate ca stii cum se spune copii cresc si noi??????????
Comunicarea este importanta.Daca nu incercam sa comunicam cu patrenerul de viata este foarte rau.Trebuie sa avem curajul si forta de a ne recunoaste defectele si greselile facute.Poate vina este amandurora si fiind orgoliosi nu vrem sa lasam de la noi si asa se destrama o casnicie care ar putea dura foarte multi ani de acum inainte.Eu va sfatuiesc sa vb cu calm si cu respect fata unul de celalalt.
VA DORESC MULT SUCCESC.SPER SA AUD DE BINE.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de denisa-nicoleta
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de denisa-nicoleta
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
danyelin (acum 13 ani)
Buna Geo.Nu este placut sa fii inselat si mai ales sa si afli.Tu stii daca merita s-o ierti si asta depinde de felul cum pui problema sau de puterea ta de a ierta.N-ar fi indicat s-o ierti iar mintea ta sa fie la ce ti-a facut.Stiu ca anumite lucruri nu se pot sterge pur si simplu cu buretele insa,dupa cum ti-a spus si Denisa trebuie sa aveti voi doi o discutie si sa ajungeti la o concluzie.E normal sa te simti ranit,tradat si bulversat mai ales c-ai mai avut o experienta de acest fel insa fara comunicare nu vei afla raspunsul.Nu ca poate ti l-ar spune.Anumite persoane iubesc si in acelasi timp insala.Insa bunul tau simt trebuie sa-ti si dea puterea de-a spune lucrurilor pe nume fara ocolisuri.Uneori ac***a prea mult bun simt,suntem luati de p***a.Mult noroc si intelepciune de-a trece si peste acest obstacol!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de danyelin
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de danyelin
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Iuli (acum 13 ani)
Geo, eu zic ca merita sa INCERCI sa o ierti. Si vezi ce se intampla. Iertarea sa zicem ca se poate face, problema e ce facem cu uitarea. Degeaba ierti daca nu uiti si fie ii reprosezi din cand in cand, la nervi (ii "scoti pe nas"), fie o tot banuiesti sau ti-ai pierdut increderea in ea.
Ca sa vezi daca poti sa o ierti, sa uiti si sa stergi cu buretele (in masura posibilului deisgur. niciodata nu vei uita de tot, insa e vorba sa stergi cu buretele in asa masura incat sa nu va afecteze viata impreuna) trebuie intai sa incerci. Aveti si un copil, merita sa incercati. Apeleaza la terapie de cuplu daca e nevoie. Insa toate astea numai daca o iubesti. Daca te gandesti numai la copil atunci nu, nu are rost. Copilul nu e un lipici artificial care sa va tina impreuna. Iubirea trebuie sa fie acel lipici natural.
Daca tu crezi ca o iubesti, incearca, fa tot posibilul. Si daca vezi ca nu poti sa o ierti, nu poti sa uiti in asa fel incat sa puteti duce o viata frumoasa impreuna, atunci renunta. Nu vei fi nici primul nici ultimul barbat divortat. Dar macar vei renunta cu gandul impacat ca ai facut tot ce s-a putut.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Ioan (acum 13 ani)
Ar fi ideal sa puteti merge mai departe,dar ma tem ca vei pati ca mine(am iertat-o si a recidivat).Incearca pentru copil,dar daca a facut-o o data, mare minune sa nu o repete...Si oricum intre voi,niciodata nu va mai fi ca inainte...Pacat!Pun pariu ca a dat vina pe tine,dar pun iarasi pariu ca nici tu nu ai fost usa de biserica,numai ca noi barbatii suntem ceva mai destepti cand calcam alaturi...Cert este ca tu singur trebuie sa iei hotararea si nu noi.Analizeaza totul,pune in primul plan copilul,gandeste-te ce ai si tu de pierdut,gandeste-te ce simti,cum vei putea sta in continuare alaturi de femeia respectiva...In nici un caz sa nu crezi ce o sa-ti indruge de genul ca a avut o clipa de ratacire,ca nu si-a dat seama de ce face,chestii din astea.Iti spun sigur ca a stiut foarte bine ce face,pentru ca daca nu vroia,nu se intampla.Succes!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
laura (acum 13 ani)
Sunt rea ca savurez discutiile de aici intre barbati inselati. Hahaha Ce-mi place!! Asa le trebuie celor ce nu deschid ochii, barbati si femei deopotriva, dar parca barbatii inselati sunt oarecum mai penibili decat femeile inselate.. asta pentru ca in societate s-a transmis ideea falsa ca e normal ca un barbat sa insele. Ei bine, infidelitatea e cea mai rea dintre rele, motiv scriptural de divort, dar asta nu inseamna ca nu mai exista loc de iertare. Practic, cand ai dovada infidelitatii ai dreptul in acel moment sa faci ceea ce TE face fericit, presupunand ca pana in acel moment iubirea te-a facut sa faci ceea ce VA face fericiti. Bineinteles totul in limita moralitatii subiectului in cauza, dar asta e o alta poveste...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
yma (acum 13 ani)
Nu sint o feminista,mi-a placut ce-a spus IOAN,mi-a placut si ce a spus IULI[ca de fiecare data obiectiva,realista si la subiect].Fiecare femeie stie,sau ar trebui sa stie ,pina unde poate intinde coarda.Tot asa,fiecare barbat stie ce,cit pina unde...fiecare barbat adevarat!E important cum ai aflat ca esti inselat;daca ti-a spus ea ca are pe altcineva inseamna,parerea mea ca nu-i pasa prea mult ce crezi.Daca tu ai scormonit,poate nu ai procedat tocmai bine,pentru ca ce nu stii nu te doare.Asta si in functie de cum se comporta ea cu tine,in ce masura nu mai aveati o viata buna.Iarta numai daca crezi ca poti si trece peste[uitarea e utopie pt noi,oamenii de rind]nu copilul trebuie sa fie cheia,dar fii atent daca nu cumva e genul de femeie careia ii place vinatoarea mai mult decit prada si fa-ti si tu o analiza a vietii,a comportamentului,ce dai,cit dai...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
YMA (acum 13 ani)
PT IOAN! Nu sinteti voi barbatii mai destepti cind calcati alaturi.Unii da,altii ba! Sa nu generalizam!Ai auzit de vorba aia ca stie tot satul si nu stie barbatul?Sint si barbati blegi,pe care ii ia prea tare valul dupa cum si femei sint slabe care se pot da de gol singure.Sa nu te superi,am glumit pe jumatate
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Ioan (acum 13 ani)
Totusi zic ca suntem mai destepti,pentru ca inselam mai mult si se afla mai putin.
Diferenta dintre noi este ca noi o facem pentru distractie si majoritatea stim cand sa ne oprim,pe cand voi o faceti cu pasiune si uneori depasiti limita.
Cred ca nu am gresit cand i-am spus lui Geo ca si el o fi calcat stramb,dar probabil,nu au aflat nevestele.Asadar daca el a scapat nepedepsit,ar putea sa ierte la randul lui.
Geo,sunt sigur ca ai aflat ca o casnicie implica o multime de compromisuri si daca tu nu lasi de la tine si ea nu lasa de la ea,nu se ajunge prea departe!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Delia Aldescu MPsih. Delia Aldescu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Ceea ce reiese din mesajul tau GEO este repetitivitatea experientei infidelitatii.
Cuplul este un sistem in care cei doi parteneri se influenteaza reciproc iar ceea ce rezulta este contributia lor. Familia este un sistem mai mare din care fac parte si copiii. Fiecare membru al acestui sistem, indiferent ca face sau nu face ceva il influenteaza pe celalat intr-un fel sau altul sa faca sau nu ceva. Infidelitatea este un rezultat al relatie de cuplu.
Iti spun aceste lucruri ca sa te intrebi: "Ce fac eu de si a doua sotie dupa ani buni de casnicie ma inseala?"
Desigur ca poti ierta si accepta situatia, insa daca nu iti place poti sa o si schimbi. Divortul se pare sa nu fie o solutie in fiecare situatie. Si asta o stii tu mai bine.
Doreste-ti sa afli ce se intampla in interiorul cuplului si vei cunoaste atunci ce se poate inlocui sau repara ca lucrurile sa nu se mai repete. Dar nu uita: indiferent ca vrem sa ne schimbam pe noi sau pe ceilalti, singura persoana pe care o putem schimba suntem noi insine. Iar ceilati se vor schimba in functie de noi, ca efect al influentei de care iti vorbeam ca exista in fiecare sistem.
Psiholog Delia Aldescu
Cabinet Individual de Psihologie
Adresa: Str. Doamna Ghica, nr. 32B
Sector 2, Bucuresti
Tel:  + 40 733 098 444
E-mail: [email protected]
http://cabinet-psihologic-online.ro/