Buna ziua! 4 ani in urma sotul m-a inselat cu o fosta colega de lucru de-a mea. Inca nici acuma nu pot sa-mi scot acest lucru din minte, imi imaginez tot timpu scene amoroase cu ei doi. Din cand in cand ma mai intereseaza detaliile privind noaptea petrecuta cu ei doi, adica, de cate ori au facut-o in aceea noapte , in ce pozitii? Cred ca inebunesc pentru ca nu prea mi se pare normal dupa atatia ani sa ma mai gandesc la asa ceva! ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Inca sunt trista...."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (13)
antoneta142936 (acum 10 ani)
Imagineaza-ti ca divortezi si dupa ceva vreme gasesti un alt barbat de care te indragostesti. Cu siguranta nu va fi virgin, va avea un trecut ... ar avea cateva femei cu care ar fi trait ... care ar fi diferenta ?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de antoneta142936
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de antoneta142936
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
ramona1206 (acum 10 ani)
totusi este o diferenta mare ....in trecutul lui nu eram cu el!! cred ca e si chestia ca ma simt prea ranita, chiar nu stiu. Poate ar trebuii sa apelez la un psiholog. Nu pot sa trec peste, doi trei ani a fost ok, adica nici nu ma mai gandeam eram fericiti , acuma de cateva zile mi-am adus aminte din nou si nu pot sa evit fara ma ma gandesc. Oi fi eu nebuna! ce sa zic...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ramona1206
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ramona1206
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Draga Ramona1206,
Inteleg ca ti-a fost foarte greu atunci cand ai aflat de infidelitatea sotului, mai ales ca a fost cu o colega de la tine de la serviciu!
Furia fata de sotul tau, umilirea fata de fosta colega si probabil rusinea, jena fata de ceilalti colegi de munca pot fi traumatizante pentru oamenii mai sensibili.
De multe ori persoanele “inselate” raman cu amintiri dureroase si au sentimente ambivalente fata de partener, cum ar fi:
- isi doresc sa ierte dar pe de alta parte se simt neputincioase;
- uneori se gandesc ca razbunarea sau pedepsirea partenerului ar fi o solutie;
- se gandesc obsesv la trecut (imagini, vorbe, situatii care le revin in minte);
- se simt vinovate si se intreaba unde au gresit;
- increderea in sine le este afectata, de asemenea isi pierd increderea si fata de partener;
- devin mai suspicioase, geloase si au nevoie de multe dovezi de iubire etc.
Te poti gandi cum ai ajuns sa iti faci din nou griji cu privire la fidelitatea sotului. Comportamentul lui din ultima vreme iti da iar semne de neincredere, cum decurge comunicarea dintre voi etc. ?
Pentru depasirea acestor probleme iti recomand cateva sedinte de consiliere psihologica individuala sau de cuplu.
Mai multe informatii poti citi accesand aceste link-uri:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/infidelitate/
Sper ca aceste informatii sa iti fie utile! Daca te pot ajuta, imi poti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Toate cele bune,
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/