Buna ziua! ma numesc Nicoleta si as vrea sa ma ajutati cu un sfat. Am un prieten din copilarie de care m-am indragostit. el este din Bucuresti,eu din Alexandria si ne intalneam la tara la bunici.Eu sunt o fire mai timida si nu stiu cum sa fac sa ii spun ca imi place de el.Credeti ca ar trebui sa-i spun si cum? astept raspuns .multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ii spun sau nu?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua,
Nicoleta, cum suna temerile - care te impiedica sa abordezi barbatul de care te simti atrasa?
Un proverb romanesc spune ca ,,cine nu risca, nu castiga.”
Daca totusi, iti este foarte greu sa faci acest pas - poti apela cu incredere la cateva sedinte de psihoterapie cognitiv-comportamantala. Acesta forma de terapie contine exercitii usoare si foarte eficiente in tratarea problemelor de anxietate, cum ar fi: stresul, fobiile, anxietatea sociala, panica etc.
Demersul psihoterapeutic te ajuta sa iti imbunatatesti imaginea si stima de sine, amplifica increderea in fortele proprii si te desensibilizeaza fata de unele situatii in care te simti emotiva. Exersezi o atitudine mai indrazneata, curajoasa si poti depasi mai usor scenariile de care te temi.
Asadar, produce schimbari benefice in personalitate. Poti invata o metoda de relaxare, tehnica jocului de rol si cea a desensibilizarii sistematice care iti poate fi foarte utila in abordarea barbatului de care te simti atrasa. Daca este cazul te poti pregati si pentru stabilirea unei relatii de cuplu cu acesta.
Sedintele se pot tine la cabinet sau online, mai multe detalii aici:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
Nicoleta, sper ca aceste informatii iti sunt utile!
Daca doresti detalii suplimentare, imi poti scrie.
Cu multa caldura,
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/