Relatia noastra a inceput cu o pasiune sexuala intre noi,(noi avem o relatie la distanta suntem din orase diferite si ne vedem de 2 sau 3 ori pe luna, concediile toate suntem impreuna) eram nebuni unul dupa celalalt, faceam sex de cate ori ne vedeam, dupa care am inceput sa ne indragostim si sa simtim o iubire imensa. Ne apropiam sufleteste din ce in ce mai mult insa pasiunea sexuala scadea iar acum ma aflu intr-o ipostaza foarte delicata din cauza careia sufar foarte tare cand el m-a refuzat sexual si dupa discutii lungi in care incercam sa inteleg starea lui si care sunt cauzele mi-a spus ca ma iubeste enorm ca el se simte implinit cu iubirea care o simte insa nu ii mai vine sa faca sex cu mine. Prima cauza care mi-a trecut prin minte este ca a aparut alta femeie in viata lui, poate asa si este insa el imi spune ca nu e vorba de asa ceva .El a incercat sa imi explice ca din cauza ca nu ne vedem in fiecare zi isi reprima anumite dorinte sexuale si poate asta a dus la aceasta pasivitate de a mai face sex. Oare asta sa fie cauza? Timp de 4 ani nu a fost asa era la fel de dornic de a ma avea si cand ne intalneam faceam sex.Amandoi nu suntem multumiti de faptul ca inca nu am reusit sa ne mutam intr-un oras pentru a fi impreuna si pentru a avea o relatie normala dar de la aceasta nemultumire pana la a nu ma mai dorii pe mine ca femie.....e cale lunga zic eu. Nu inteleg, eu nu m-am schimbat fizic de cand m-a cunoscut prima data, dar si la mine pasiunea pentru sex este mai scazuta decat la inceput (ceea ce cred ca este normal) insa dorinta de a face dragoste cu el exista, adica felul in care il iubesc eu cuprinde si dorinta trupeasca dar se pare ca la el acest lucru nu ii mai trezeste nici un interes. L-am intrebat daca cumva nu fac eu ceva bine pentru a-i trezi interesul si imi raspunde cu "nu stiu". Sunt in punctul in care imi vine sa renunt la tot pentru ca ma simt infranta, ma simt distrusa si nu pot trai cu gandul ca omul pe care il iubesc si alaturi de care mi-am facut vise si sperante nu ma mai doreste. Ma simt confuza si incep sa nu ma mai simt atragatoare ca femeie, nu pot sa-mi revin si nu pot sa accept ca iubitul meu sa nu ma doreasca. Nu stiu ce sa fac! Sufar prea mult si deja de cate ori dezbatem acest subiect ajungem sa ne certam. Nu stiu ce sa fac si nu stiu daca exista vreo cale prin care sa putem trece peste asa ceva, nu stiu eu cum sa accept aceasta afirmatie a lui "nu ma mai stimulezi sexual dar nu stiu de ce si nu stiu ce ar trebui sa faci"... Oare asta e sfarsitul relatiei noastre? Imi vine sa-l parasesc insa il iubesc enorm cu toate ca in acest moment am sufletul frant si sufar foarte tare.... Eu in conceptia mea nu as fi putut niciodata sa-i spun omului pe care-l iubesc si cu care doresc sa merg mai departa , ca nu ma mai atrage sexual si nu imi mai vine sa fac sex cu el, pentru ca stiu ca asta l-ar rani foarte tare si l-ar distruge, daca intr-adevar nu as mai vrea sa continui cu el si as vrea sa-i pun punct atunci da, i-as spune asa ceva. Simt ca o iau razana, ma simt ca o ruina in fiecare zi, nu ma mai pot concentra la munca sunt ca o epava....si aceasta stare mi-a dat-o omul pe care-l iubesc. Ce sa fac? Sa ma retrag din viata lui? Oare asta vrea el in subconstientul lui? Mie imi spune ca nu vrea sa ne despartim ca trebuie sa facem ceva sa depasim momentul dar nu stie ce..... Daca eu am incercat sa ii propun sa ne acordam timp intimitatii noastre daca incer sa ma imbrac provocator si sa ne desprindem putin de rutina zilnica sa ne gandim la ce am avut inainte si cat de bine ne simteam facand sex...mi-a spus ca nu ii vine sa faca asa ceva insa si lui ii este ciuda ca nu mai suntem ca inainte!Nu are o problema medicala deoarece are erectie, se masturbeaza pentru a se descarca cand este singur(asa imi spune el)sau poate totusi exista alta femeie. E groaznic sa nu inteleg logica, fiecare lucru are o logica iar in momentul asta ceva nu se leaga pur si simplu pentru mine ceva nu are logica, cum adica sa iubesti pe cineva dar sa nu vrei dupa 5 ani sa mai faci sex cu persoana respectiva... Acum in starea in care sunt eu nu cred ca mai pot sa fiu intima cu el dupa declaratia lui nu cred ca mai pot sa initiez eu inceperea unui act sexual, nu ma vad in stare sa mai stau goala in fata lui dupa ce mi-a spus ca nu-l incit sexual, ma simt neatragatoare.....cred ca s-a distrus tot ce am avut pentru el....sufar prea mult....Va rog am nevoie de un sfat! (eu am 32 de ani iar el 35)
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Dupa aproape 5 ani imi spune ca nu-l mai stimulez sexual"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psiholog Alina Oltean MPsiholog Alina Oltean este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua
Lipsa dorintei sexuale poate avea multe cauze: poate fi vorba despre stres, obisnuinta, probleme de ordin fizic, ganduri si sentimente negative. In aceasta ultima categorie intra de foarte multe ori o parere p***a despre sine, nesiguranta cu privire la relatia pe care o ai, diverse temeri pe care persoana le are. In astfel de situatii este extrem de importanta comunicarea. S-a ivit o problema care trebuie rezolvata, iar ca sa poata fi rezolvata e important sa depunem impreuna efort pentru a gasi solutii.
Din cate spuneti, partenerul Dvs. e dispus sa depuna acest efort. Personal va sugerez terapia de cuplu. Daca sunteti dispusi sa continuati aceasta relatie va poate ajuta. Va va da ocazia sa aflati ceea ce simte partenerul Dvs., va va da ocazia sa-i spuneti cat de mult suferiti datorita acestei situatii si va (re)descoperiti.
Cat va priveste, pot sa inteleg cat este de dureros si de frustrant. Terapia va poate ajuta si pe Dvs. sa treceti peste aceasta perioada, sa va recapatati increderea in Dvs. si sa vedeti iarasi partea plina a paharului.
Va doresc numai bine, putere si curaj!
Alina Oltean
http://terapieonline.freewb.ro/