Nu stiu ce sa fac ! Probabil ca acesta este raspunsul pe care il caut. Sunt intr-o relatie de 1 an si 2 luni. Eu am 20 de ani si ea 18. Ne iubim, adevarul este ca ne iubim amandoi foarte mult si asta o sperie pe prietena mea foarte mult. Suntem tineri si intr-un fel o sperie pe ea iubirea asta prea multa. Ei ii este mare frica ca se va schimba in viitor si stie
ca o iubesc foarte mult si ii este frica sa nu ma faca sa sufar. II este frica ca sentimentele unul pentru celalalt se vor schimba desi totul este minunat acum si asa a fost intotdeauna. Nu a fost un moment in relatia noastra cand ne-am certat vreodata. Eu sunt la fac in bucuresti primul an, ea a-11-a si v-a urma sa vina si ea in bucuresti dupa liceul. Totul a fost okey la distanta pana acum, nu ne-am certat,
nu am avut nici o problema. Ne vedem destul de des pot sa zic si eu, 2-3 weekenduri pe luna, fac naveta special pentru ea. (Ea fiind in Constanta). Nu o deranjeaza faptul ca suntem la distanta acum, daca ar fi dupa ea si la o luna daca ne vedem este bine, pentru ca nu vrea sa ma incurce cu fac si nici eu nu vreau sa o incurc cu scoala. Teoretic ea abia asteapta sa intre la fac aici (arhitectura) si sa vina sa stea langa mine. Vorbim la telefon in fiecare zi. Imi imaginez viata langa ea pentru totdeauna si ea la fel. Intrebarea mea este, sunt oare prea slab emotional, ma imbat cu apa rece, o relatie
atat de tanara ar putea sa duca mult timp de acum incolo, poate chiar pentru totdeauna ? Ea este l-a a-2-a relatie de lunga durata,
prima a durat 1 an juma si ea spune ca a tras de relatie ultimele 6 luni ca un caine cand el nu facea nimik, evident stau si ma gandesc,
a fost o relatie adolescentina.(15-16 ani) Pentru mine ea este prima fata la care tin astfel, pentru prima data in viata mea si sper sa fie si pentru ultima data, astfel
ca ea sa fie fata pentru viata mea. Nu am mai avut o relatie pana acum
doar un mic flirt in cluburi de o noapte ca sa zic asa, nimic sexual, nimic emotional. Este o fata serioasa, la fel cu ma vad si eu, nu se asteapta
ca la facultatea sa se distreze pana peste cap(mai ales ca fac. pe care si-a ales-o nu o sa ii permita cu timpul si ea este mai perfectionista de felul ei si ii place sa fie in top si sa faca lucrurile cum trebuie) , sau sa sara din relatie in relatie, nu, in nici un caz, vede viata foarte serios si pot sa zic ca o consider
foarte matura pentru varsta ei, este total diferita de restul fetelor, motiv pentru care m-am si indragostit de ea, are un tel acum si anume sa isi faca o cariera. Eu sunt la fel, sunt in bucuresti de la octombrie 2009 si nu am putut vreodata sa arunc un ochi spre alta fata sau sa ma gandesc o secunda sa o insel. Am intrebat-o odata daca ar fi sa ma urmeze pe mine unde m-ar duce cariera si a dat un raspuns foarte entuziasmat de "da, pentru ca te iubesc". Ma sperie, sa o cred ? sa nu o cred ? O iubesc prea mult ? Sa intrerup relatie, ar fi mai bine pentru amandoi asta ? Cat de mare este sansa ca ea sa se shimbe cand se va muta la bucuresti cu mine, din punct de vedere emotional ? Eu nu pot sa zic ca m-am schimbat mult spre deosebire de cum eram inainte, doar ca evident, acum simt altfel responsabilitatile si probabil mananc cam multa mancare fast -food, ca nu prea am timp sa imi fac de mancare :). Ce considerati ca nu este in regula cu relatia noastra, sau ce considerati ca ar trebuie sa fac si sa nu fac ca sa mearga relatia noastra, sau ar trebui sa o intrerup. Este prea multa iubire buna sau rea ?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Dependent de iubire numai pentru ea ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (13)
miha10 (acum 14 ani)
da va iubiti asa cum spui u ...nu treb sa te gandesti la lucruri rele...daca a fost bine pana acum ..asa o sa fie si de acum incolo..
nu renunta la persoana iubita pt nimik ...s;ar putea mai tarziu sa regreti..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de miha10
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de miha10
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Sheila (acum 14 ani)
Nu inteleg ce te nemultumeste in momentul de fata.
Daca totul merge bine de ce iti faci atatea probleme?
Nu inteleg de ce te sperie iubirea.
Lasa totul sa decurga normal, poarta-te ca pana acum fi la fel de sincer si nu ar trebui sa aveti probleme.
Si eu aveam 18 ani cand am inceput aceasta relatie, au trecut aproape 6, la inceput tot relatie la distanta.
Fi mai optimist.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Sheila
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Sheila
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Draga Andrei20,
Ma bucur sa aud ca traiesti o relatie asa frumoasa de iubire! Felicitari!
Tinand cont de varsta pe care o ai, de faptul ca sunteti impreuna doar de un an si de faptul ca iubita ta este prima relatie serioasa pe care o ai, este firesc sa o iubesti cu toata fiinta ta si sa te mai temi din cand in cand ca o iubesti prea mult! Aceasta temere, insa paote fi o temere falsa, deoarece noi, ca fiinte umane, daca suntem sanatosi si rationali din punct de vedere psihic, putem iubi de mai multe ori in viata si sa iubim in moduri diferite, dar la intensitati similare. Astfel incat, mai ales in primii doi ani ai unei relatii, poti crede ca persoana pe care o iubesti reprezinta tolul pentru tine.
Iti voi spune etapele firesti ale iubirii:
1)prima etapa consta in emotia de INDRAGOSTIRE atunci cand nu vezi pe nimic si pe nimeni cu exceptia persoanei iubite, cand ai fluturasi in stomac ori de cate ori de gandesti sau te intalnesti cu persoana iubita, cand ea reprezinta centrul universului tau (atunci intensitateaa indragostirii e maxima) si pasiunea este foaret puternica. Acesta perioada dureaza cam intre cateva luni si primii doi-3 ani.
2)a doua etapa, este cea de sedimentare a emotiei iubirii, etapa in care relatia va ofera securitate, satisfactie si fiecare partener de cuplu, incepe sa realizeze ca mai sunt si alte aspecte in viata decat a fi continuu cu persoana iubita( reiau legatura cu prietenii, se pot focusa pe cariera, etc), indragostirea incepe sa se transforme in iubire, nu mai sunt aceeasi fluturasi si acceasi pasiune, incepe relatia de iubire prin prisma unei prietenii veridice si securitate emotionala.
3) a treia etapa este etapa de transformare a emotiilor in stabilizarea sentimentului iubirii. In acesta etapa se maturizeaza sentimentul iubirii, relatia este foarte importanta, securizanta, exista bine infiripata si prietenia si cuplul este securizant ptr ambii parteneri.Exista si certuri si impacari si neintelegeri, pasiunea s-a mai estompat,dar prietenia si siguranta in cuplu s-au accentuat.
Cu alte cuvinte, vruiam sa-ti sugerez, sa nu te astepti ca pasiunea dintre voi doi sa ramana la aceeasi intensitate si peste 3-4 ani, mai ales daca veti sta mult timp imreuna (ea mutandu-se in Bucuresti la faculatte), pasiunea nu va mai fi la acelasi nivel al intensitatii, dar asta nu e decat un lucru firesc in cadrul unei relatii, din partea ambilor parteneri. Exista posibilitatea ca Atat ea cat si tu, puteti sa va modificati conceptiile despre viata, lume, si voi insiva si sedimentarea iubirii sa se produca si totul sa fie in regula si sa fiti un cuplu armonios pentru toata viata!
Iti recomand sa te bucuri de frumusetea relatie in continuare si sa va pregatiti sa va sprijiniti unul pe altul, indiferent de dificultatile care pot aparea la un moment dat!
Succes si multa armonie!