Sunt casatorita de 11ani.Dar sotul meu e interesat mai mult sa mearga cu baietii la meciuri, la pescuit etc., sa evadeze din casa, iar cand este acasa se uita la meci la tv.Bineinteles ca tine toti banii la el.(el plateste datoriile casei) . Mentionez ca amandoi avem seeviciu. Am un baietel de 10 ani care nu ma asculta. Ma simt ca intr-o cochilie din care nu pot sa ies. M-am saturat de toti, simt nevoia sa evadez singura.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "De ce ma simt neglijata?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (18)
Buna (acum 11 ani)
Exista un remediu homeopat care te scoate din starea asta (ma simt ca intro cochilie, simt nevoia sa evadez) chiar daca sotul nu-si schimba atitudinea (nici nu o va face). Scrie-mi un email la *** pe yahoo (mail nu mesaj!)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
bica2002 (acum 11 ani)
am si eu 12 ani de casnicie am o fetita de 10 si eu am uneori impresia ca sotul meu se simte mai bine la serviciu. Dar asta este viata sunt atatea ani impreuna este normal sa ne dorim sa mai fim si singuri.dar noi femeile avemem impresia ca ne neglijeaza.dar pot spune ca si eu imi neglijes sotul,imi place sa-mi vad prietenele fare el ,imi place sa fac diverse lucruri fara el.Este viata ,asa este ea singuratate in doi
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de bica2002
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de bica2002
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna ziua.
Foarte frumos ati folosit metafora cochiliei. Important ca aveti nevoie de a evada-indica un lucru sanatos.
Interesant cum ati construit aceasta cochilie in jurul dumneavoastra, cum v-ati inchis in ea. Odata aflat veti sti si cum sa evadati de acolo, fara a avea nevoie de sot sau copil, descoperind lucruri frumoase fara sa va mai simtiti neglijata
Acest lucru presupune munca si se numeste psihoterapie
Sanse sunt sa puteti evada din cochilie
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com