Buna ziua! am o fetita din a doua casatorie de 7 ani si un baiat de 17 ani din prima casatorie, va rog sa-mi spuneti cum pot sa-i spun fetitei ca fratiorul ei are un alt tata fara sa o afecteze foarte mult?pana acum am tot amanat (,ne-am gandit ca e prea mica).Multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Copil"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)
Marina (acum 13 ani)
Dar de ce ar trebui sa-i spuneti? Daca tatal ei se poarta frumos cu baiatul, nu face nici o deosebire intre ei, care-i problema? Nu cred ca este chiar atat de important. Daca credeti ca acum nu va intelege, lasati-o sa mai creasca. Nu inteleg cum ar putea s-o afecteze. Ei sunt frati, oricum.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
mariana729 (acum 13 ani)
Multumesc Marina,asa simt si eu dar vreau sa stiu daca procedez bine!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de mariana729
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de mariana729
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Liliana Munteanu MPsih. Liliana Munteanu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna dimineata!
Inteleg ca sunteti o familie in acest moment si sotul Dvs il accepta pe baiatul Dvs. Daca in familie exista o atmosfera sanatoasa, in care afectiunea si atasamentul sunt exprimate, iar fetita Dvs nu are alte problematici active (cred ca e clasa I, s-a adaptat bine?), poate fi un moment prielnic sa ii spuneti acest detaliu. Mai mult decat atat, am putea explora motivatia Dvs de a-i spune si a sotului Dvs, precum si a baiatului. Ce anume va face sa doriti sa ii comunicati? La ce reactii va asteptati? Se va schimba ceva dupa ce va afla ca fratele ei are un alt tata?
Va recomand cu caldura sa consultati un psiholog, ati putea in acest fel face ca lucrurile sa fie mai usor acceptate de fiica Dvs si integrare in sistemul ei de perceptie a familiei. Care este relatia dintre ea si fratele ei?
Drd. Psih. Liliana Munteanu
www.artterapie.ro