Buna ziua! Sunt o fata de 20 ani, si am o relatie de 1 an si 9 luni cu un baiat de 22ani. La inceput m-am simtit foarte atrasa de el, relatia sexuala era magnifica, la fel si viata de cuplu chiar daca eu eram mult mai entuziasmata decat el, am reusit in cele din urma sa il conving sa stam impreuna. Am stat impreuna 6 luni de zile,apoi 3 luni s-a mutat la mine cu tot cu bagaje. Relatia a mai mers ceva timp pe toate planurile, dar apoi deodata ceva s-a rupt.Pur si simplu simteam ca nu il mai suport, ca nu il mai vreau langa mine, il evitam cat de mult puteam pana intr-un final cand i-am cerut sa nu mai stam impreuna. Asta pentru inceput, apoi am eliminat de tot sexualitatea din relatia noastra. Relatia a mers mai departe, dar de 1 an si putin nu mai exista atractie cel putin din partea mea, imi este groaza sa ma gandesc la asa ceva, chiar nu stiu ce mi se intampla, au fost si certuri intre noi, jingniri multe, dar am trecut peste ne-am impacat mereu. Sunt constienta ca ma iubeste, ca e barbatul care l-am asteptat mereu fiindca nu s-a intalnit cu o alta fata, femeie sa ma insele in tot acest timp. Si eu nu sunt multumita deloc. Ce mi se intampla? Numai gandul la intimitate ma dezgusta realmente . Ma gandesc ca poate am ajuns in situatia asta din cauza ca in perioada in care statea la mine in fiecare noapte, sau se mutase la mine am acceptat de foarte multe ori contactele sexuale pentru ca ma simteam fortata de imprejurari si nu ca mi-as fi dorit eu intr-adevar, si de multe ori s-au depasit limitele pe care le am eu in orice relatie sexuala[ ma gandesc ca poate din aceasta cauza imi este scarba acum de aceasta sexualitate ] Am fost dintotdaeuna o fire mai romantica, nu pot sa ma adaptez la aceasta perioada, desi am incercat acesta imi este cel mai mare regret in prezent. Acum am luat o pauza de o saptamana cu el, recunosc imi lipseste dar cand ma gandesc la o presupusa intimitate se termina tot. Am crezut ca poate simt aceasta respingere fata de el, si in aceaasta saptamana am cunoscut un baiat, si la fel cand a venit vorba de chestii intime nici macar nu il mai suportam sa imi vorbeasca. Va rog din suflet sa ma ajutati. Sunt disperata!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce se intampla cu mine?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (15)
Onix (acum 13 ani)
Draga mea,
Cred ca situatia nu e atat de grava pe cat pare: trebuie sa accepti faptul ca sunteti 2 copii in crestere si ca pur si simplu ai ajuns in stadiu in care el nu mai reprezinta ceea ce iti doresti. Gandeste-te ca v-ati ales unul pe celalalt atunci cand tu aveai 18 ani: alta gandire, alte asteptari, etc.
"Sunt constienta ca ma iubeste, ca e barbatul care l-am asteptat mereu" ??
Cum asa? cred ca te amagesti singura ac***a in vedere modul in care te contrazici...e barbatul (baiatul, tinand cont si de varsta :)) visurilor tale, doar ca nu prea suporti sa te atinga.
Eu te sfatuiesc asa: deschide bine ochii; viata nu e mereu asa cum ne-o planuim, in special cand e vorba de sentimente. O fi el perfect dpdv al caracterului si comportamentului, dar din moment ce de mai bine de 1 an intre voi nu mai exista atractie, e clar ca ai ajuns sa-l vezi ca pe un frate, indiciu mai mult decat clar ca de mult timp voi nu mai aveti o relatie! Doar va amagiti reciproc!
E normal sa-ti fie dor de el...e vb de aproape 2 ani in care l-ai avut aproape, dar incearca sa fii sincera cu tine si cu el: relatia voastra e terminata de mult.
Ceea ce faci tu acum se numeste egoism; macar ai fost sincera cu el? i-ai spus ce simti? poate deja si el gandeste la fel, dar va feriti unul de celalalt.
Intr-o relatie, comunicarea si sinceritatea sunt baza; daca nu exista, ADIO.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
girl05 (acum 13 ani)
Buna. Da am discutat cu el ...si el spune ca ma iubeste in continuare foarte mult, ca pana la mine nu i s-a intamplat sa stea asa cu o fata pur si simplu care sa il refuze. Chiar mi-a spus ca ar pleca undeva departe numai sa ma uite daca nu voi alege sa ma reimpac cu el pentru ca nu ar suporta sa ma vada cu altcineva!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de girl05
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de girl05
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Ionescu (acum 13 ani)
Problema aceasta este mult mai subtila decat pare la prima vedere si nu se poate rezolva cu sfaturi sau psihologie. Aversiunea fata de sex, in ciuda faptului ca gasesti partenerul atragator, este o afectiune in suflet (sufletul fiind ceva concret si nu ceva abstract asa cum se crede). O astfel de afectiune se poate trata numai cu homeopatia caci remediile homeopate vindeca dereglarea aparuta in suflet, suflet care dicteaza oricarui om aversiunile si dorintele. Cand o aversiune este inexplicabila atunci avem de a face cu o astfel de dereglare.
Afectiunea exista si este cunoscuta in homeopatie si apare la un anumit tip de femei care prezinta un tablou simptomatic corespunzator unor remedii homeopate constitutionale. Consulta un medic homeopat cu experienta.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Diana (acum 13 ani)
Dl Ionescu,
Nu contest nimic din ceea ce ati scris mai sus, dar, cred ca e prea devreme sa puneti un astfel de "diagnostic": Aversiune fata de sex.
Cred ca Onix are dreptate si e vorba despre o relatie pierduta!
Spun asta din proprie experienta: am trecut prin asa ceva si am descoperit ca sunt absolut normala dupa ceva timp, cand am cunoscut un alt barbat, care in cele din urma mi-a devenit si sot.
Exista pur si simplu situatii in care se ajunge intr-un punct mort; sexul nu trebuie sa fie obligatie pentru nimeni si daca din anumite cauze partenerul nu mai este ceea ce iti doresti, e total gresit sa te consideri "bolnav".
E vorba totusi despre o varsta la care abia ai contact cu adevarata realitate; inca nu stii poate ce iti doresti! E vorba de 18 ani!
Cate fete la astfel de varste nu seindragostesc de actori, profesori, colegi si au impresia ca ii vor alaturi toata viata??
Oamenii se schimba asa cum si noi ne schimbam!
Nu mi se pare nimic anormal ca la 20 de ani sa decid ca un om nu-mi mai este potrivit...eu sunt de moda veche poate, dar considera ca acolo unde nu mai exista sentimente adevarate (exceptand atasamentul provocate de perioade lungi petrecute impreuna) nici actul sexual nu mai are valoare..si dorinta dispare.
Inca ceva: daca am considera toate femeile care nu mai simt atractie fata de partener "bolnave" de aversiune fata de sex ...unde am ajunge? ar insemna ca toti suntem bolnavi intr-un anumit moment in viata!!!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
girl05 (acum 13 ani)
Da, incep si eu sa cred ca ceva este in neregula cu sufletul meu, pentru ca mintea imi gandeste logic, sunt tanara si vreau sa imi continui viata, sa mai incerc cu el, sau sa incerc cu altcineva dar fara sa ma manifest ca o salbatica cand vine vorba despre intimitatea dintr-un cuplu. Daca ati putea sa imi recomandati un medic homeopat din jud Constanta poate mi-ar folosi.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de girl05
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de girl05
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Mara (acum 13 ani)
Buna, iei anticonceptionale? Daca da, e din cauza lor. Spun asta pentru ca mi s-a intamplat si mie acelasi lucru si era de la anticonceptionale.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
girl05 (acum 13 ani)
Nu, Mara nu iau anticonceptionale si nici nu am luat vreodata. Tocmai din aceasta cauza ma simt si speriata si ingrijorata pentru ca eu stiu ca problema este undeva la mine, m-am inchis foarte mult in mine de ceva timp si m-a afectat sunt sigura.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de girl05
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de girl05
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Iuli (acum 13 ani)
Incearca sa faci niste analize hormonale, imi suna fie a dereglare hormonala (si eu stiu ce spun) fie a problema psihologica. Deci sfatul meu ar fi sa consulti intai un endocrinolog (stiu, pare ciudat dar...incearca, nu te costa prea mult) si apoi un psiholog. Acesta te va ajuta sa intelegi ce ti se intampla si sa iei o decizie cat mai buna pt tine.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Nicolae Nedea MPsih. Nicolae Nedea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziua,
Inteleg ca ai avut o reltie frumoasa, fost si romantica la inceput, partea sexuala mergea bine, in general te simteai bine si erai fericita. La un moment dat s-a itamplat ceva, a aparut un element nou in sexualitatea ta. De aici lucrurile au luat o itorsatura care te ingrijoraza, comportamentul tau fata de sex s-a schimbat, lucrurile merg bine pana se ajunge acolo. Ce poti face? Ar fi indicat sa gasesti elmentul ce te/a facut sa-ti pierzi placerea de a ajunge si la sex, astfel vei vedea in ce masura te-a afectat si ai putea schimba modul in care te-a afectat.
Mult succes!
Cabinet psihoterapie Nicolae Nedea-Bucuresti
-Raspund la intrebari pe: www.psihologpsihoterapeut.ro
-Articolele mele: http://spiritcenter.ro/author/psih-nedea-nicolae/
0743541374 / 0720319838