Suntem un cuplu casatorit de 3 ani, ne cunoastem de 5 ani, avem un copil de 1 an jumate, de la un timp observ ca sotul admira alte fete pe strada, in sensul ca se uita la femei poate mai mult decat o facea pana acum, in special fete blonde.Sau poate o facea si pana acum insa eu nu vedeam. Alt aspect care ma pune pe ganduri e ca se uita singur la filme xxx , inainte de a avea copilul ne uitam impreuna cateodata cand aveam chef de nebunii... Acum imi fac si eu probleme ca nu se mai simte poate atras de mine asa ca la inceput sau doar e parerea mea. Din punct de vedere sexual, relatiile sunt mai rare poate, din cauza oboselii-copil, mai lucrez si de acasa, nu mai fac nici eu efortul sa fiu cum eram, sa incercam fel de fel de experiente,sunt constienta de asta.De obicei "invitatia" vine din partea lui si mai putin de la mine, chiar daca uneori as vrea ma simt prea obosita si nu vreau decat sa ma odihnesc. As vrea sa vorbesc cu el dar nu stiu cum sa abordez problema, sa nu fiu poate exagerata in ceea ce vreau sa ii spun. Ajutati-ma cu un sfat va rog...
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce pot sa fac?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)

Psih. Grasu Doina MPsih. Grasu Doina este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Draga Oana,
Imi pare rau ca te framanta aceasta situatie un pic delicata. Este firesc ca uneori sa se mai schimbe lucrurile in viata de cuplu, mai ales atunci cand apare un copil. Poate imi spui mai multe despre situatia voastra. Am inteles ca mai lucrezi de acasa, poate te ocupi mai mult de copil, esti mai obosita etc., lucruri firesti uneori.
Cauta sa va distribuiti mai eficient treburile, astfel incat sa mai ai timp si de tine, de odihna si de relatia intima cu sotul. Vorbeste deschis cu el, exprima-ti dorinta de a aduce un plus de nou, de prospetime in relatia intima. Exprima-ti dorintele, fanteziile, dar si faptul ca uneori iti este greu sa le implinesti din cauza oboselii. Este foarte posibil ca sotul tau sa fie interesat de asta, insa implica-l si pe el. Impreuna sunteti in masura sa gasiti solutiile cele mai bune!
Iti doresc toate cele bune si mult succes!