Suntem casatoriti de patru ani, in ultimii doi ani nu am mai facut dragoste decat de 3 ori, in momentul in care incerc sa disut aceasta problema cu el, imi raspunde "nu stiu ce am", eu nu mai stiu ce sa fac si cum sa-l aduc inapoi in pat.....
multumesc,
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce faci cand nu o mai faci...:)"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (69)
floryny (acum 13 ani)
Poate are o iubita si de aceea se comporta asa.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de floryny
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de floryny
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna,
Imi pare rau sa aud ca aveti aceste dificultati din punct de vedere sexual. Cred ca este neplacut si ca ti-e greu sa iti doresti sa faci dragoste cu sotul tau cu care esti casatorita doar de 4 ani si sa nu se poata.
In cadrul unui cuplu, relatia sexuala, nu este de neglijat, este un criteriu important pentru a avea o relatiede cuplu armonioasa si echilibrata; tocmai datorita acestui aspect,va recomand sa incepeti cat de repede posibil atat terapie de cuplu, cat si cateva sedinte de consileire psihologica individuala.
DAca sunteti din Bucuresti, prin intermediul cabinetului nostru, puteti beneficia atat de terapie individuala, cat si de terapie de cuplu, ptr detalii viziteaza http://www.psihosolutii.ro/content/
Mult succes!