Am prinso pe sotia mea cu alt barbat nu au facut dragoste sau sarutat si au vb foarte mult la telefon .Eu nu pot sa uit, ma mintit foarte mult ,aceasta relatie a durat numai in jur de 2 luni .De cand iam descoperit ia plange permanent si isi cere scuze ,nu stiu daca exista vreo modalitate de uita chestia asta .Daca trebuie sa merg la pshiolog ar fii bine sa mergem impreuna? mentionez ca la momentul acesta sotia mea il ureste pe acel tip din cauza ca el a zis ca nu este de vina .As vrea sa stiu daca exista medicamente pentru calmare in aceasta chestie .Santem casatoriti de 15 ani nu am inselato pe sotia mea nici ia pe mine sant suta la suta convins Mentioneez ca permanent imi trec numai aceste ganduri in cap efectiv parca nu pot sa scap de ele
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "As avea nevoie de pshiolog"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Marina- Lucica Balea MPsih. Marina- Lucica Balea este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Inteleg ca va aflati intr-o situatie de criza si este dificil sa o depasiti singuri.
Fiecare are nevoie sa vorbeasca despre sentimentele pe care le are, despre dificultatile intampinate, Sotia traieste sentimente de rusine, teama si cauta sa fie inteleasa. Cu siguranta aveti nevoie si de o terapie de cuplu. Depinde cat de mult va doriti sa ramaneti impreuna.
Daca doriti, putem discuta intr-un cdru suportiv, confidential, pentru a sti cum sa scapati de gandurile care va macina si va impiedica sa aveti aceeasi relatie.
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro