Am 25 de ani, o fetita ca un ingeras si sunt casatorita de doi ani. Sotul meu are un libidou foarte scazut. Contactul sexual este foarte rar (cam o data pe luna) si asta mai mult la insistentele mele. De fiecare data cand aduce scuze de genul "sunt obosit, ma doare capul, sexul nu e punctul meu forte", ma simt destul de prost, mai ales ca ne iubim enorm si pot sa spun ca ma excit numai cand se uita la mine, sau ii simt mirosul cand trece pe langa mine. Vreau sa mentionez ca serviciul nu il streseaza foarte tare si munceste 6h pe zi, deci are timp si de un somn de dupa amiaza. Cauzele le cam banuiesc (fumeaza, ocazional consuma alcool, are si un pic de burtica, etc), insa ceea ce ma ingrijoreaza foarte tare este faptul ca are un testicol mult mai mare decat ar fi normal (aproape de marimea unui ou de gasca). Am incercat de multe ori sa stau de vorba cu el despre problema asta dar refuza cu desavarsire subiectul. Si ma intreb, daca el nu admite ca are o problema, cum asi putea sa o rezolv. Il iubes enorm si nu vreau sa il insel (chiar nu imi place lucrul asta). A fost si este primul si ultimul barbat din viata mea. M-am gandit la tot felul de probleme ( ca nu ma iubeste, ca e gay), nici nu imi mai amintesc ce mi-a trecut prin cap. Chiar am nevoie de ajutor.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anne"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)
Csara (acum 13 ani)
Draga mea, incearca totusi sa gasesti o cale de comunicare cu sotul tau. Incearca sa-i oferi informatii, indirect si sa-l lasi pe el sa traga concluzia ca poate avea o problema de sanatate. Ma gandesc, ca daca nu are alte modalitati de a se elibera sexual, e normal ca testiculele sa fie marite. Asta in cazul in care intr-adevar nu are o problema de sanatate mai mare: un chist local, orhiepididimita, hidrocel, chiar cancer testicular, etc. Chiar nu este un subiect pe care trebuie sa il abandonezi... Altfel... privind relatia voastra... Ar trebui sa ii arati ca il iubesti asa cum este: cu un pic de burtica, chiar daca nu este exceptional in intimitate, etc. Arata-i cat mai des acest lucru. Incearca sa fii mai provocatoare. Surpinde-l cu o lenjerie intima noua, atunci cand ingerasul vostru doarme, cu un pahar de vin rosu si mangaieri languroase... Incearca. Si din cand in cand mai petreceti si ceva timp singuri, lasati copilul in grija bunicilor, pentru cateva ore, nu se intampla nimic. Iesiti la un suc si uitati-va unul in ochii celuilalt, amintiti-va cum erau inceputurile, nu sunteti departe de ele. Poate a fost si sarcina, timpul pe care l-ai acordat mai mult copilului.... El si-a format niste tabieturi, poate este un om comod... nu neaparat ca nu te iubeste. Poate nu a fost pregatit pentru atatea schimbari in doi ani: sotie, sarcina, copil... Iar toate astea l-au obosit sau l-au inhibat. Reaminteste-i de ce sunteti impreuna, totusi doi ani de casnicie inseamna putin... trebuie sa-si aduca aminte.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Csara
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Csara
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Eva (acum 13 ani)
Anne, tu te-ai gandit la tot felul de probleme dar ai incercat sa le discuti,gandurile tale, si cu el?
Dupa descrierea facuta, sotul tau pare a fi un om orgolios si destul de comod.Daca si el este de aceeasi varsta cu tine...Sunteti foarte tineri!
Poate ca sufera de depresie,nu are incredere in sine, nu se regaseste in viata de cuplu, nu se regaseste in ceea ce a/ ati devenit...Poate l-ai ranit tu cu ceva candva,s-a suparat,s-a victimizat...si s-a facut comod.
Tu ii spui lui ca te exciti si de la faptul ca se uita la tine?(sau le traiesti doar pentru tine).
Ai discutat "suflet la suflet" cu el ?
Inainte cum era ?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
anne (acum 13 ani)
Situatia a fost la fel intotdeauna. Am hotarat totusi sa ma casatoresc cu el pentru ca il iubesc si in speranta ca o sa se rezolve. Cat despre "ranit", nu cred. Chiar ma intreaba de multe ori daca nu am niciun defect, pentru ca el nu il vede. Vreau sa mai mentionez faptul ca suntem impreuna pe 4 ani. Inainte sa ma cunoasca pe mine a avut o relatie de 7 ani cu o alta tipa de care nu s-a atins (practic vine dupa o perioada de abstinenta foarte lunga). Bineinteles ca tipa a inceput sa il insele si astfel relatia lor s-a destramat.
De multe ori incerc sa discut cu el, dar devine irascibil si refuza sa comunice. Am incercat si sfaturile CSAREI dar nu merg. De fapt, am incercat foarte multe. Chiar nu stiu ce sa mai fac. Deja ma bate gandul sa ii dau fara sa stie vreu stimulent sexual dar mi-e teama, pentru ca nu stiu cum ar reactiona corpul sau la asa ceva.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
IonVasile (acum 13 ani)
Se pare ca tu incerci sa schimbi un om, contrar dorintei lui. Ai spus ca asa a fost dintoteauna. Partea buna este ca nu trebuie sa te ingrijorezi. Ai sperat sa se schimbe... Hmmmm... Barbatii nu se schimba atat de usor. Stiai cum este el de fapt si ti-ai legat destinul de al lui, dar ti-ai dori sa fie altfel. Complicat. Ar trebui sa il accepti asa cum este, in primul rand, sa nu-ti mai doresti atat de mult sa-l schimbi. Se pare ca nu este atras de activitatea sexuala dinainte sa te cunoasca pe tine. Poate il inhiba ceva anume, poate pur si simplu are niste conceptii care nu-i permit sa se bucure de viata sexuala. Sau este comod si considera sexul ceva obositor... Poate ii este suficient, din cand in cand sa practice masturbarea si cam atat. Nu te stresa din cauza asta, majoritatea barbatilor procedeaza asa. Poti fi putin mai indrazneata, daca ai incercat ce ar fi incercat orice femeie in mod normal. Sa va uitati impreuna la filme xxx sau sa discuti cu el, sa descoperi ce fantezii sexuale ar putea avea... Poate ca aceste lucruri sa-l stimuleze sau sa-i incite curiozitatea, macar...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de IonVasile
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de IonVasile
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Eva (acum 13 ani)
Of ,Anne :) ...cred ca nu are incredere in sine , este si comod...E rau ca nu intelege ca prin asta iti curma si tie increderea in sine, te face sa suferi.
I-ai spus ca te face sa suferi din cauza absentei lui? Sa se gandeasca si el la cuplu,sa ia masuri...nu doar tu.Nu incerca sa iei singura decizii caci o sa ai senzatia intr-un final ca ai luptat prea mult si fara rezultat,o sa ajungi la mari frustrari si el nici nu o sa-si dea seama...si o sa se piarda totul,amandoi va veti reprosa diferite lispuri.Sau, daca va afla el...ca ai luat decizii pe la spatele lui, o va considera ca si pe o tradare, se va simti injosit si poate ca nu te va ierta.Acorda-i importanta,respecta-l.
Probabil ca a avut vreo experienta neplacuta in trecut, poate ca nu a dat de "gust" inca si refuza sa mai incerce,probabil este o fire mai sp***a de caracter si se simte foarte usor dominat si injosit atunci cand alaturi de el se afla o persoana mai puternica si mai hotarata, se inhiba, se simte lipsit de entuziasm si energie.
Poate sa cititi amandoi literatura sexuala, sa va informati despre diferitele probleme ale vietii de cuplu, sa comunicati, sa va deschideti mai mult.
Un psiholog sau eventual un sexolog cred ca v-ar ajuta mult...Datoria ta este sa-l convingi si sa-i arati ca tii la el, ca il iubesti si ca suferi de pe urma comportamentului sau.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Iuli (acum 13 ani)
Exista multe cauze posibile. De la cele de natura psihologica (nu sunt de neglijat) pana la cele de natura fizica. Nu stiu daca acel testicol este normal, probabil nu, dar daca cumva ii provoaca dureri la contactul sexual (sau la ejaculare) si de jena sau de teama refuza sa vorbeasca despre asta sau sa consulte medicul? Poate ca are o afectiune cronica. Asa a fost de cand il stii tu?
Daca spui ca a avut o iubita timp de 7 (sapte!!!) ani si nu s-a atins de ea, este clar ceva in neregula. Nu ai zis cat de usor obtine erectia si cat de repede ejaculeaza. Pentru ca daca obtine erectia usor si nu ejaculeaza nici prea repede, nici foarte greu, atunci e foarte greu de explicat. Oricum eu mi-as fi pus niste intrebari daca as fi aflat ca prietenul meu a avut o relatie atat de lunga fara sa se intample nimic.
De asemenea, nu ne-ai zis daca practicati sexul oral (si el tie si tu lui) si daca acesta l-ar atrage mai mult.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Anisia Popa MPsih. Anisia Popa este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Faptul ca are un testicol de dimensiune mai mare, poate fi datorat unei hernii inghinale. De fapt testicolul are dimensiunea obisnuita, insa pe langa el s-au lasat in parte, organele interne.
In cazul in care se confirma acest diagnostic, problema se rezolva cu succes, chirurgical.
Refuzul sotului de a recunoaste ca are o problema, oricare ar fi aceea, vine din zona orgoliului sau masculin. Teama ca ,,barbatia" lui poate fi pusa in pericol, il determina sa refuze orice investigatie. Functioneaza dupa principiul decat ,,doamne fereste sa descopar ca nu se poate face nimic sau un accident chirurgical sa ma lase si fara ce am, mai bine pastrez ce am".
Ati putea ruga pe cineva din familie sau un prieten foarte apropiat, cineva in care are multa incredere sau poate un medic la care ar putea merge pentru un control de rutina, eventual informat de dumneavoastra in prealabil si care cu tact, sa discute cu el si sa-l determine sa ia masurile ce se impun.
Marimea pe care o indicati face ca acest lucru sa fie observabil si ma gandesc ca sotul dv. poate fi abordat de una din aceste persoane in mod firesc
Pentru a-l incuraja, persoana respectiva ar putea sa-i povesteasca despre un caz similar al unei presupuse cunostinte si care s-a rezolvat favorabil
Ati putea merge la un psiholog sa discutati problema, eventual la un psiholog barbat, ac***a in vedere problema delicata s-ar putea jena sa discute cu un psiholog femeie. Puteti merge spunand ca aveti dv. o problema (insomnie, dureri de cap, etc.) si apoi sa fie rugat sa mearga si el ,,ca sa va ajute pe dv.". Psihologul informat de dv., poate discuta cu el intr-o sedinta separata, de exemplu.
Oricare varianta a-ti alege este nevoie de mult tact si intelegere
Va doresc toate cele bune!