Sint intro-o depresie oribila.sotul ste plecat la munca pe contract pe un an,nu a trecut nici o luna da eu deacum ma gindesc ca este cu cineva ca ma schimba,si pling toata ziua,sint sintem intro-o relatie de 16 ani dintre care 10 ani de casatorie.Cu toate ca imi spune ca ma iubeste numai pe mine,ca nu are nevoie de nimeni,nu ma pot lua in maine.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Am nevoie de ajutor"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Marina- Lucica Balea MPsih. Marina- Lucica Balea este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Buna.
Inteleg ca iti este foarte greu fara sotul tau.Depresia in care te adancesti se datoreaza gandurilor tale disfunctionale. Plangi datorita acestor presupuneri. Poate omul chiar te iubeste sincer si ii este si lui greu fara tine. Ce rost are sa dai nastere unor ganduri negre, pe care apoi sa le alimentezi?
Creierul nu mai face diferenta intre imaginatie si realitate, tu iti creezi propria suferinta.Incearca sa te gandesti la momentele frumoase petrecute impreuna si apreciaza sentimentele lui. Stiu ca e foarte dificil. Cu depresia insa nu te poti lupta singura si nici nu trece de la sine, ai nevoie de sprijin specializat. Daca doresti, putem sa ne vedem la cabinet, sau putem comunica pe e- mail [email protected], sau on line, ai datele pe site psihoprof.ro.
Cu toata caldura,
Psih.Marina-Lucica Balea
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro