Cat de grava poate fi inrosirea ochilor de 3 ori consecutiv dupa terminarea medicamentatiei?

Intrebare postata de robert0192 cu un an in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Ochi rosii Conjunctivita Irita Afectiuni oculare

Buna ziua.

Problemele au inceput in urma unui meci de fotbal unde am primit o minge fix in ochi. Diagnosticul a fost hifema totala. Timp de cateva ore bune puteam vedea foaaarte greu fasciculul de lumina. Am fost internat imediat si tinut sub tratament, apoi dupa 2 zile de la internare s-a intervenit chirurgical pentru eliminarea catorva cheaguri de sange ramase pe globul ocular si s-au descoperit cateva microfisuri ale retinei, ulterior fotocoagulate cu laser. La nici 3 zile de la interventia cu laser, ochiul a inceput sa se inroseasca si sa lacrimeze excesiv. Diagnostic: conjunctivita. Mi s-a dat tratament si dupa aproximativ 7-10 zile de folosire a picaturilor date de medic, totul era ok. Nici bine nu au trecut alte 2, 3 zile si din nou ochiul rosu, foaaarte sensibil la lumina, dureri oculare si lacrimare excesiva. Diagnosticul dat de cei de la urgente a fost, din nou, conjuctivita (asta cu toate ca "doctora" de acolo nu a stiut de ce am dureri oculare). Bun, alte 7-10 zile de tratament, totul ok dupa terminarea picaturilor. Ei bine, dupa alte 2 zile, FIX aceleasi simptome ca ultima data. De data aceasta am dat peste un alt doctor oftalmolog si acesta si-a dat seama ca este vorba de o irita acuta. Ieri am terminat tratamentul (dupa 10 zile) si momentan totul este ok, insa am o temere ca aceasta roseata poate sa reapara. Tin sa mentionez ca in urma accidentului am ramas cu pupila putin mai dilatata decat cealalta si vederea a scazut (in special pe distanta lunga). Ati mai intampinat pana acum astfel de probleme? Este posibila o asemenea aparitie succesiva a acestor diagnostice? Care-i gravitatea problemei?

Multumesc anticipat pentru ajutor,
Robert

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.