Cum să scap de senzațiile din cap?

Intrebare postata de Utilizator11543858573 cu 9 luni in urma - 1 raspuns MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Migrena

Bună... Am de ceva timp niște senzații în cap, nu știu cum să le explic... Știu doar când apar păi fac cu mâna adică le alung... Sunt niște senzații tare neplăcute. Totul a început cu faptul că am ținut o dietă în 2011 și din cauza care am slăbit și ajunsesem anorexica. Pe urmă m-am adresat la medic și am băut rispaxol (risperidona ) care m-a ajutat după care am făcut întrerupere după un an de pastile și iar mi s-a făcut rău... Am primit după aia niște pastile, o perioadă m-au ajutat după care iar m-am simțit rău și am încercat iar risperidona ceea dar mi-a făcut mai mult rău deja nu acționa, și din cauza că am băut repetat risperidona au început a apărea senzațiile în cap... Ajutați-mă cu ceva, ce să beau să nu am senzațiile astea în cap. Mulțumesc anticipat

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Buna seara,

Inteleg ca la momentul de dupa dieta din 2011, ati fost consultata de un medic si diagnosticul a fost anorexie? Medicul respectiv v-a recomandat sa consultati si un psihoterapeut? In mod normal, in tilburarile de alimentatie se lucreaza in echipa si prezenta unui psihoterapeut este absolut obligatorie. Tulburarile de alimenmtatie sunt probleme de natura emotionala.

Daca doriti mai multe informatii ma puteti contacta la nr de telefon din pagina mea, atunci cand va hotarati.
Echilibru si liniste in suflet va doresc!

Laura- Simona Ciocoiu , psiholog supervizor-psihoterapeut- logoped

Centrul de Psihoterapie si Dezvoltare Personala - Laura Ciocoiu  
Bucuresti, tel. 0723366515
www.consiliere-psihoterapie.ro

IMPORTANT! 
Recomandarile facute au caracter general. 
Pentru un consult de specialitate  este necesara programarea la cabinet. 

 

 
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.