Medicatie psihotropa+ Neuro Optimizer?Se poate?

Intrebare postata de AlynLion cu 2 ani in urma - 2 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Micsorarea dozei de medicamente Dependenta de medicamente Suplimente nutritive Suplimente pe baza de plante Depresie Tulburari psihice Psihoza depresiva

Iau medicatie psihotropa,adica fac tratament cu antidepresive,anxiolitice si antipsihotice pentru schizofrenie paranoida.( Rispolept Consta 50 mg,venlafaxina 150 mg,bromazepam,olanzapina 5 mg si levomepromazin 1/4 din pastila)
Intrebarea mea este daca pot lua concomitent cu aceste medicamente si produsul Neuro Optimizer de la Jarrows Formula?Are interactiuni?Dauneaza :?Se poate lua impreuna?
Vreau sa va spun ca, chiar medicul meu psihiatru mi-a recomandat acest supliment ,eu intrebandu-l daca mai pot lua in continuare vitamine B si el mi-a zis ca daca vreau un supliment imi da el si mi-a dat Neuro Optimizer.
Insa nu stiu daca se poate lua concomitent cu ce medicamente iau eu si daca dauneaza luate impreuna.Medicul mi-a spus ca se poate lua dar am auzit pe internet si pareri negative.
Este un specialist sau cineva care cunoaste bine acest detaliu si ma poate ajuta/lamuri?
Pe prospect scrie 4 pastile insa medicul mi-a zis sa iau doar una.
As putea sa folosesc Neuro Optimizer?Sau nu?
Va multumesc anticipat si va astept cu un raspuns,daca stiti.

Raspunsuri (2)

Admin SfatulMedicului (cu 2 ani in urma)

Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control medical. Articol de interes: http://sfatulmedicului.ro/Boala-Alzheimer-si-alte-boli-degenerative/sanatatea-creierului_8566

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
AlynLion (cu 2 ani in urma)

Daca fac tratament cu acele medicamente mentionate ,credeti ca nu am fost la control la dr.psihiatru ac***a si diagnosticul asta?Eu vreau un raspuns strict la subiect daca aveti,va rog.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.