Tratament cu efecte secundare

Intrebare postata de carcalete2004 cu 7 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Meningita

In urma unui rmn cu subst de constrast, a unei punctii lombare si a altor analize imunologice, am primit diagnosticul de meningita aseptica. Tratamentul a inclus 3 zile de solumedrol 1g, synantec pt 1 zi, si acum prednison 40 mg pt 4 saptamani. Mentionez ca nu am febra, ci doar o presiune intracraniana, care dispare cand ma culc la orizontala, in special fara perna. Presiunea vine si cu amorteala a fetei, cu furnicaturi, genul anesteziei de la stomatolog. Aceasta presiune a venit la 1 zi dupa efectuarea punctiei.
Inainte de internare, am avut 3 crize de parestezie pe partea stanga, insotite de pusee de hiperstensiune arteriala + aparitia aftelor bucale, dupa prima criza de perestezie.

As fi p***aios cam cat de greu dispare o astfel de inflamatie....
Pe langa prednison, mai iau carbamazepina 300 mg(150+150), isoptin 120mg si neuromultvit...
Trebuie sa precizez ca tratamentul imi provoaca ceva efecte secundare destul de urate: dureri ale articulatiilor (ambele glezne, genunchi, "fund", cot), deshidratare calcaie si palme, tot felul de bubite si parca un pic de pigmentare a tenului, si o foarte intensa constipatie.
Regimul este hiposodat, hipolipidic si hipoglucidic. (nu am diabet, dar am si un diagnostic secundar de ateromatoza carotidiana bilat usoara)

Descriere:
Am 34 de ani, 1.62m si ~57kg.
Mama ->lupus eritematos cronic, Tata->vasculita cu afectare renala (decedat)

Astept pareri, in special din partea celor care au cunostinte legate de acest fel de meningita si a celor care au avut meningita de orice tip... sau au luat prednison in doze asemanatoare.

Multumesc

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.